Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88737 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Lexxxus

• Aspirant hoofdagent Noord Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #350 Gepost op: 12 november 2015, 08:23:23
@Bpau
Inderdaad, eerlijkheid duurt het langst ;)
Ik heb in ieder geval dit keer de kans om mijzelf te verdedigen. Die kans heb ik eerder niet gehad. Zoals ik al zei, wat mij betreft is mijn verleden ook daadwerkelijk mijn verleden. Ik hoop dat ze die mening delen zodat ik kan starten in februari 2016 :)

Ik zal de uitkomst hier neer zetten zodra ik die binnen heb :)
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #351 Gepost op: 12 november 2015, 08:38:33
@Bpau

Het kan best zo zijn dat er nog een paar lui van Rotterdam nar Den Haag gaan, maar dan van een andere groep. Misschien wel een aantal van de groep BB van San?

@San

Ik denk dat ik in totaal 1,5 uur daar heb gezeten. Idd zonder rolspel en quiz etc. Lekker informele sfeer, ook met de personen waar ik het eindgesprek mee heb gehad. Voornamelijk laatste onduidelijkheden weghalen en mensen ontmoeten van je mogelijke nieuwe klas!
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #352 Gepost op: 12 november 2015, 08:39:42
Citaat van: Lexxxus link=msg=1383754 date=1447313003
@Bpau
Inderdaad, eerlijkheid duurt het langst ;)
Ik heb in ieder geval dit keer de kans om mijzelf te verdedigen. Die kans heb ik eerder niet gehad. Zoals ik al zei, wat mij betreft is mijn verleden ook daadwerkelijk mijn verleden. Ik hoop dat ze die mening delen zodat ik kan starten in februari 2016 :)

Ik zal de uitkomst hier neer zetten zodra ik die binnen heb :)

Ik ben benieuwd Lexxxus, succes!

San

• Forum gebruiker
Reactie #353 Gepost op: 12 november 2015, 09:07:48
Het klinkt iig heel leuk!!

Wist jij ook bij wie van de groep je in de klas kwam of dat nog niet?

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #354 Gepost op: 12 november 2015, 09:28:36
Citaat van: Mike.H link=msg=1383756 date=1447313913
@Bpau

Het kan best zo zijn dat er nog een paar lui van Rotterdam nar Den Haag gaan, maar dan van een andere groep. Misschien wel een aantal van de groep BB van San?

Ja dat is zo, dat wisten zij zelf ook niet...

Citaat van: San link=msg=1383760 date=1447315668
Het klinkt iig heel leuk!!

Wist jij ook bij wie van de groep je in de klas kwam of dat nog niet?

Wij wisten dat in ieder geval niet. Ze zeiden dat de BB groep ook de klas zou worden, maar nog niet iedereen had zijn/haar aanstelling. Later begreep ik ook dat het weleens voorkomt dat ze de twee bb groepen mixen, zodat je twee even grote klassen krijgt. Maar dat is afhankelijk van de pa. Ik denk dat dit bij iedere eenheid een beetje onduidelijk is.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te

Broodjekaas

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #355 Gepost op: 12 november 2015, 09:50:17
Ben benieuwd wanneer we meer informatie gaan krijgen over kleding ophalen enz. Maar denk dat dat nog wel een tijdje zal gaan duren.

San

• Forum gebruiker
Reactie #356 Gepost op: 12 november 2015, 09:56:30
Ach we zullen het wel zien... Denk dat je het pas zeker weet na je eerste schooldag. Zeker gezien t feit dat nog niet iedereen de pocedure succesvol heeft doorlopen.

Citaat van: Broodjekaas link=msg=1383766 date=1447318217
Ben benieuwd wanneer we meer informatie gaan krijgen over kleding ophalen enz. Maar denk dat dat nog wel een tijdje zal gaan duren.

Ik denk dat we dat pas horen zo'n 3 weken voor de opleiding. Eerder heb je die kleding tocheck niet nodig haha

Xandra

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #357 Gepost op: 12 november 2015, 18:59:00
Ik begreep dat voor Den Haag 2 klassen starten, per klas ongeveer 24 mensen.
@bpau, ben nu wel nieuwsgierig wie je bent! Was er dinsdag ook.
Ik heb trouwens voor december al een afspraak staan voor het passen van (alle?) kleding in Apeldoorn.
Succes iedereen met de laatste loodjes! Spannend allemaal!

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #358 Gepost op: 12 november 2015, 20:07:31
Xandra... Ik zit al dagenlang met hetzelfde mirakel in mijn hoofd. Maar ik wou niet aan iedereen gaan vragen 'ben jij die Xandra van het forum?'  e050
Ik ben die cruiseschip kerel.... Wiens bekertje koffie overstroomde bij de automaat omdat degene voor mij op 'kan koffie' had gedrukt....

Ik heb overigens een afspraak staan voor eind november. Ik geloof dat je 3 dozen meekrijgt ongeveer. Volgens mij krijg je het veiligheidsvest sowieso niet meteen maar dat durf ik niet te zeggen. Ik heb me ook laten vertellen dat onze lijst niet helemaal klopt... Zij houden zich aan hun eigen lijst, standaard voor iedere aspirant. Zo staat er op onze lijst 1 paar schoenen en 1 cap, ik heb me laten vertellen dat het standaard aspirant pakket er 2 bevat... Maar ik zal na mijn afspraak in Apeldoorn hier iets met zekerheid kunnen zeggen.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #359 Gepost op: 12 november 2015, 20:11:01
Citaat van: Bpau link=msg=1383937 date=1447355251
Xandra... Ik zit al dagenlang met hetzelfde mirakel in mijn hoofd. Maar ik wou niet aan iedereen gaan vragen 'ben jij die Xandra van het forum?'  e050
Ik ben die cruiseschip kerel.... Wiens bekertje koffie overstroomde bij de automaat omdat degene voor mij op 'kan koffie' had gedrukt....

Ik heb overigens een afspraak staan voor eind november. Ik geloof dat je 3 dozen meekrijgt ongeveer. Volgens mij krijg je het veiligheidsvest sowieso niet meteen maar dat durf ik niet te zeggen. Ik heb me ook laten vertellen dat onze lijst niet helemaal klopt... Zij houden zich aan hun eigen lijst, standaard voor iedere aspirant. Zo staat er op onze lijst 1 paar schoenen en 1 cap, ik heb me laten vertellen dat het standaard aspirant pakket er 2 bevat... Maar ik zal na mijn afspraak in Apeldoorn hier iets met zekerheid kunnen zeggen.
Als het veiligheidsvest voorradig is krijg je hem meteen mee. Evenals je wapenstok en transportboeien. Je holsters voor het vuurwapen krijg je op de academie uitgereikt.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.