Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88745 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Andreasctp

• Aspirant Hoofdagent Midden-NL
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #390 Gepost op: 17 november 2015, 15:51:52
Beste lezers,

Na een tijd op het forum meegelezen te hebben , vandaag ook maar eens een berichtje van mijn kant.
Ik heb na een lange sollicitatieprocedure vandaag eindelijk de aanstellingsmail gekregen voor Midden-NL.

Allen die ook in week 5 beginnen, gefeliciteerd O0
Sollicitatie Hoofdagent Midden Nederland

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #391 Gepost op: 17 november 2015, 17:09:42
Citaat van: Xandra link=msg=1385426 date=1447757370
@Soerdiej, bpau en ik gaan naar den haag. Ben jij al begonnen met de opleiding, of start je 1 feb?

Hoi Xandra,

Leuk!, Gaat er voor jullie 1 klas starten?
Ik ben gestart in week 41 dus pas eventjes bezig. e050
Tot in februari !, dan zijn wij net terug van onze snuffel stage. 0098
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #392 Gepost op: 17 november 2015, 18:33:38
Gefeliciteerd Andreas!

@sjoerdiej volgens mij gaan er twee klassen voor 'ons' starten, of heb ik dat mis Xandra?
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te

Xandra

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #393 Gepost op: 17 november 2015, 21:38:35
Ja er starten 2 klassen in februari! Dus het gaat druk worden op de academie!
Leuk, snuffelstage! Wat houdt het allemaal in?

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #394 Gepost op: 18 november 2015, 09:09:21
Citaat van: Xandra link=msg=1385606 date=1447792715
Ja er starten 2 klassen in februari! Dus het gaat druk worden op de academie!
Leuk, snuffelstage! Wat houdt het allemaal in?
met snuffelstage wordt de Blauwe Maand bedoeld. Tijdens de Blauwe Maand ga je gedurende 4 weken naar het wijkteam waar je tewerkgesteld bent. De Blauwe Maand is voornamelijk gericht op beeldvorming beroep en uniform gewenning. Al is het mogelijk dat dit per wijkteam verschilt..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #395 Gepost op: 18 november 2015, 10:59:32
Met de blauwe maand kun je al mee als derde man bij een melding. Erg spannend. Ben benieuwd of je in de eerste maanden van de opleiding al een beetje klaar bent gestoomd voor de blauwe maand. Je moet toch een weten wat je wel en niet moet doen in bepaalde situaties?
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #396 Gepost op: 18 november 2015, 11:51:04
Tot nu toe is het meestal kijken, leren en je mond dicht houden ;). De inhoud van de meldingen die ze als derde man meedraaien wisselt ook heel erg en dat maakt het moeilijk om er op voor te bereiden.

De ene heeft aan het eind van de maand al een reanimatie gehad, een dodelijk ongeval en een zelfdoding. De ander heeft een bonnetje geschreven en gekeken bij het opnemen van een woninginbraak.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #397 Gepost op: 18 november 2015, 12:56:26
Je mond dicht houden lijk mij nog het moeilijkst. Mensen spreken je toch aan als er iets is. Je wilt ook niet 'de stagiar' uitstralen. Maar goed, dat zal wel allemaal duidelijk gemaakt worden.
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #398 Gepost op: 18 november 2015, 14:59:35
Citaat van: MikeH link=msg=1385726 date=1447840772
Met de blauwe maand kun je al mee als derde man bij een melding. Erg spannend. Ben benieuwd of je in de eerste maanden van de opleiding al een beetje klaar bent gestoomd voor de blauwe maand. Je moet toch een weten wat je wel en niet moet doen in bepaalde situaties?
het meedraaien op de noodhulp wordt genoemd in de studentenhandleiding vanuit de academie. Echter wisselt het sterk per bureau of zij dat ook verstandig vinden  :). Er zijn dus bureaus waar studenten tijdens de Blauwe Maand niet meelopen met de noodhulp.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

koenb

• Senior gebruiker
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #399 Gepost op: 18 november 2015, 15:13:59
Bij ons op het team gaan studenten pas als derde man mee de noodhulp in tertiel 5. Bij 'goed gedrag' kunnen ze aan het eind van dat tertiel ook al bij uitzondering als tweede man op de noodhulp. Die blauwe maand en tertiel 3 is gewoon reguliere BPZ zoals intake, wijkzorg, controles en evenementen, maar ook als tweede man op meldingen die niet voor de noodhulp zijn. Volgens mij is die blauwe maand begin tertiel 2, en zijn studenten dan nog niet vuurwapendragend.