Opendag Brandweer Zeist

Auteur Topic: Opendag Brandweer Zeist  (gelezen 10000 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Gepost op: 2 juli 2005, 18:56:03
Jaja het is eindelijk komt hij weer de OPENDAG van BRANDWEER ZEIST. Dit vind plaats op een zaterdag in september

Ik kan er nu nog niet echt veel over vertellen, maar een ding is zeker, op die dag komen er weer diverse demo's en wordt ons nieuwe natuurbrandbestrijdingsvoertuig officieel in gebruik genomen en ons Jeugdbrandweerkorps wordt geprecenteerd aan iedereen.

Verdere info wat betreft de datum en het programma horen jullie nog, maar deze maand kunnen jullie alvast in de gaten houden.

Ik hoop dat er op die dag veel mensen (ook van het forum) komen, want zoals de meeste van jullie wel weten beloofs het weer eens iets spectaculairs te worden.

Glenn (Smoke) 


BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 2 juli 2005, 19:10:29
dat wordt weer een ritje Zeist,want dat nieuwe voertuig wil ik niet missen  ;D ;D ;D


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2005, 19:50:11
Ik ben er ook ;)


Nick

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 4 juli 2005, 09:58:05
Hee KBS ik weet nog niet of ik kom  ;)


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2005, 20:26:54
Hee KBS ik weet nog niet of ik kom  ;)

Je zorgd maar dat je komt KBS  ;)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #5 Gepost op: 7 juli 2005, 22:20:20
Je zorgd maar dat je komt KBS ;)
Hahaa Nick,u hoort het


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #6 Gepost op: 10 juli 2005, 10:27:38
Jaja het is eindelijk komt hij weer de OPENDAG van BRANDWEER ZEIST. Dit vind plaats op een zaterdag in september

Ik kan er nu nog niet echt veel over vertellen, maar een ding is zeker, op die dag komen er weer diverse demo's en wordt ons nieuwe natuurbrandbestrijdingsvoertuig officieel in gebruik genomen en ons Jeugdbrandweerkorps wordt geprecenteerd aan iedereen.

Verdere info wat betreft de datum en het programma horen jullie nog, maar deze maand kunnen jullie alvast in de gaten houden.

Ik hoop dat er op die dag veel mensen (ook van het forum) komen, want zoals de meeste van jullie wel weten beloofs het weer eens iets spectaculairs te worden.

Glenn (Smoke) 

Beste mensen, de datum is reeds bekend het wordt
ZATERDAG 24 SEPTEMBER.

Die dag is echt een opendag wat betreft BRANDWEER, er zullen dus alleen brandweergerelateerde dingen zijn.

Hoe het programma voor die dag er uit gaan zien is nog niet bekend, omdat we nog bezig zijn met de organisatie. Wel kan ik al vast vertellen dat de Jeugdbrandweer Zeist wordt voorgesteld, en ons nieuwe natuurbrandbestrijdingsvoertuig officieel in gebruik genomen gaat worden met een leuke "Show"

Dus voor de brandweergeinteresseerde is dit dus weer zo'n dag die niemand mag missen NOTEREN IN JE AGENDA DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #7 Gepost op: 10 juli 2005, 10:30:53
Ik ben er ook ;)
WEET JE HET ZEKER !!!!!!!  ;)  ;)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ikke

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2005, 11:36:59
mag je ook in een sloopauto ofzo knippen? ;D ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #9 Gepost op: 10 juli 2005, 11:37:58
mag je ook in een sloopauto ofzo knippen? ;D ;D ;D
dat zal er wel inzitten  ::)