Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 129298 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Lydia81

• Sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #150 Gepost op: 17 november 2015, 22:25:57
Vandaag wederom mailtje gehad dat ik binnen 2 wkn word gebeld om een afspraak te maken voor het eindgesprek in januari.

IB2989

• Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #151 Gepost op: 17 november 2015, 22:39:53
Citaat van: Lydia81 link=msg=1385624 date=1447795557
Vandaag wederom mailtje gehad dat ik binnen 2 wkn word gebeld om een afspraak te maken voor het eindgesprek in januari.
Leuk! Ben je doorgeplaatst van week 5 naar week 21 aangezien je al weet dat je wordt uitgenodigd voor het eindgesprek?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland

TaskForce Tilburg

• Sollicitant Zeeland-West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #152 Gepost op: 18 november 2015, 14:03:34
Ik heb tevens hetzelfde mailtje gehad. Begin januari bericht of ik het eindgesprek mag doen ja of nee. Weer even wachten dus...
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland-West-Brabant

Lydia81

• Forum gebruiker
Reactie #153 Gepost op: 18 november 2015, 16:52:12
Citaat van: IB2989 link=msg=1385626 date=1447796393
Leuk! Ben je doorgeplaatst van week 5 naar week 21 aangezien je al weet dat je wordt uitgenodigd voor het eindgesprek?

Ik ben inderdaad doorgeschoven van week 5 naar week 21

Lydia81

• Forum gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 18 november 2015, 16:54:23
Citaat van: TaskForce Tilburg link=msg=1385781 date=1447851814
Ik heb tevens hetzelfde mailtje gehad. Begin januari bericht of ik het eindgesprek mag doen ja of nee. Weer even wachten dus...

Wat vreemd dat je in januari pas hoort of je op eindgesprek mag komen of niet? Zou dit betekenen dat je helemaal niet op gesprek mag komen of gewoon op een later tijdstip? Ik neem aan het laatste

TaskForce Tilburg

• Sollicitant Zeeland-West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #155 Gepost op: 18 november 2015, 17:27:54
Citaat van: Lydia81 link=msg=1385819 date=1447862063
Wat vreemd dat je in januari pas hoort of je op eindgesprek mag komen of niet? Zou dit betekenen dat je helemaal niet op gesprek mag komen of gewoon op een later tijdstip? Ik neem aan het laatste

Geheel vreemd is het niet, maar het duurt wel redelijk lang zo. Hieronder het originele mailtje.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onlangs heb je je selectierapport ontvangen voor jouw sollicitatie voor hoofdagent in eenheid Zeeland - West-Brabant, instroom in week 21, 2016. In de e-mail bij het rapport staat vermeld dat wij nu de scores van alle kandidaten naast elkaar gaan leggen en dat wij daarna die kandidaten die het best gescoord hebben zullen uitnodigen voor een eindgesprek.

Op dit moment hebben nog niet alle kandidaten hun selectietesten afgerond. Om die reden kunnen wij jou ook nog niet vertellen of je wordt uitgenodigd voor een eindgesprek.

De verwachting is dat wij in de eerste week van januari bericht versturen over de vervolgstappen van jouw sollicitatieprocedure. We vragen je dus nog even geduld te hebben.

Met vriendelijke groet,

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus ze gaan alle scores naast elkaar leggen en de beste worden dan uitgenodigd voor het eindgesprek.
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland-West-Brabant

Dominique08

• Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 18 november 2015, 17:58:37
Dat het nu langer duurt heeft er denk ik ook mee te maken dat ze eerst de sollicitaties van kandidaten voor N4 en N5 die starten in week 5 afgerond willen hebben. Voor zover ik weet moet dat allemaal in december rond zijn.

jaydes1012

• Forum gebruiker
Reactie #157 Gepost op: 19 november 2015, 21:20:46
Is het dan ook zo dat er een bepaald aantal mensen per eenheid naar het gesprek mogen of is dat een landelijk aantal?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant

Dominique08

• Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 19 november 2015, 21:49:33
Dat verschilt, voor zover ik weet, per eenheid. Heeft te maken met hoeveel plekken de eenheid heeft ingekocht op de academie (dus of ze 1 of 2 klassen laten starten). Net zoals dat de beste score (van deel B) in iedere eenheid anders kan liggen. Zo kan het zijn dat je, bijvoorbeeld, met 35 punten in de ene eenheid wel uitgenodigd wordt, terwijl het gemiddelde in de andere eenheid hoger ligt waardoor iemand daar 37 punten nodig heeft om door te gaan.

Youpo

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #159 Gepost op: 19 november 2015, 22:02:22
@Bpau, das wel vervelend zeg! Had je wel een aanstellings mail gekregen, waarin stond dat het de bedoeling is dat je in wk 5 gaat beginnen? En hebben ze je toch naar achter geschoven?

@taskforce Tilburg, wat appart dat ze dan een selectie gaan maken... Misschien toch nog zoveel sollicitanten dan.

@Lydia81 je bent doorgeschoven, maar je moet nog wel het eindgesprek krijgen?
Sollicitatie Hoofdagent Limburg