Nu ken ik Haaglanden niet op mijn duimpje, maar dacht dat de COH uit Pijnacker-Nootdorp kwam.........het laatste bericht dat ik over de vrijwilligers van Zoetermeer las, was overigens weinig positief. Er waren er in ieder geval weinig overgebleven die voor herbezetting ingezet konden worden, maar ook dat kan inmiddels weer veranderd zijn natuurlijk.
Als HW5250 uitruk gaat HA5280 buiten dienst. Vrijwilligers in Zoetermeer is alleen nog op Oosterheem en komen niet specifiek uir Zoetermeer vandaan vandaar dan daar niet op gerekend wordt. Irt de interregionale samenwerking tussen vrh en vrr rijdt bleiswijk als 3e tas mee op bepaalde gebieden in Zoetermeer. Zoetermeer weer in bleiswijk, pijnacker op berkel en v-v.
Wat gek is dat de GWT van Wassenaar opgebouwd wordt Door De Lier. Zal wel een reden voor zijn.
Verder maakt het Niks uit als er bestuurlijk niks afgesproken is over voertuigen in kvt hebben staan kan de centralist niet zomaar besluiten benthuize te alarmeren. Kan wel Door stafofficier aangegeven worden dat bij ander incident een TS uit een naburig korps komt. Tijdens zo'n incident heeft een centralist geen tijd om afwijkend aan kvt te werken. Als dat al mag.