Veiligheid&Service NS / Psychologische test

Auteur Topic: Veiligheid&Service NS / Psychologische test  (gelezen 3257 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rb26

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Gepost op: 16 augustus 2015, 23:01:42
Hallo,

Binnenkort heb ik een geschiktheidsonderzoek voor de functie medewerker veiligheid & service medewerker bij de NS.
Graag zou ik iedereen willen vragen hoe je dit ervaren hebt en of ik me hiervoor kan voorbereiden.

P.s ben ook nog benieuwd wat me hierna nog te wachten staat.




flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2015, 21:43:46
Ik schat in dat dit ongeveer hetzelfde is als bij de politie, niet te vergeten dat dit voor mij alweer in 2005 was maar goed... Betreffen enkele tests die inzicht moeten geven in jou manier van denken en doen. Dit kan ook bestaan uit een gesprek met een psycholoog. Ik kan je alleen maar aanraden om alle vragen eerlijk te beantwoorden en vooral niet het gewenste antwoord te geven op een vraag.

Ik verbaasde me toen behoorlijk hoe ze op basis van een (kort) gesprek of vragenlijst zo'n goed beeld van je kunnen vormen!
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


rb26

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2015, 00:05:39
Dankjewel


Hartley

  • Medewerker Veiligheid & Service NS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2015, 23:53:32
Citaat van: rb26 link=msg=1367490 date=1439758902
Hallo,

Binnenkort heb ik een geschiktheidsonderzoek voor de functie medewerker veiligheid & service medewerker bij de NS.
Graag zou ik iedereen willen vragen hoe je dit ervaren hebt en of ik me hiervoor kan voorbereiden.

P.s ben ook nog benieuwd wat me hierna nog te wachten staat.

Aannemend dat je het eerste telefoongesprek achter de rug hebt en het gesprek bij randstad zelf, gok ik dat je nu naar de locatie gaat voor inderdaad een vragenlijst. Flowcop gaf inderdaad de tip al, maar neem deze zeer ten harte. Liegen komt ook naar voren want dat geeft een vertekend beeld. Uiteindelijk heb je hier alleen jezelf mee. Tevens nemen ze dan een test af die je reactie vermogen meet.

Hierop volgt een tweede dag. Daarin zal je een sporttest moeten afleggen en heb je een psychologische test. Daarna volgt een gesprek met een teammanager en psycholoog erbij.

Tot slot zul je bij een arbo arts een aantal testjes af moeten leggen. Als afsluiter heb je je arbeidsvoorwaarden gesprek en daarna ga je 6 maanden intern de opleiding in.

Mag ik vragen op welke standplaats je gesolliciteerd hebt?
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.