Dank je wel Diana. Ik hou de brievenbus nauwlettend in de gaten. Nauwelijks te bevatten dat iets dat je zo graag wilt nu eindelijk gaat beginnen. Ben overigens wel benieuwd of er meer aspirant vp mensen voor Midden Nederland hier actief zijn/worden aangezien er toch een hoge opkomst was bij Bewust Blauw......
Dank je wel Diana. Ik hou de brievenbus nauwlettend in de gaten. Nauwelijks te bevatten dat iets dat je zo graag wilt nu eindelijk gaat beginnen. Ben overigens wel benieuwd of er meer aspirant vp mensen voor Midden Nederland hier actief zijn/worden aangezien er toch een hoge opkomst was bij Bewust Blauw......
bij ons werd bij de opkomst gezegd (20 personen) dat er van die hele groep het meestal maar 2 of 3 halen de hele selectie.... ik kreeg trouwens alles via de mail hoor... dus denk weinig post via de brievenbus
hallo,
26 juni heb ik te horen gekregen dat ik door de testen heen was die nodig waren voor politie vrijwilliger,
nu zou er contact opgenomen worden voor het gesprek maar tot op heden nog niets vernomen.
Iemand enig idee hoelang dat kan gaan duren??
groetjes Diana
[/quote]