Beste,
Laat ik me even voorstellen. Ik woon momenteel in Nederland (net over de grens), maar ik ga in België naar school. Ik zal aan mijn derde jaar verpleegkunde beginnen, en in het derde jaar mogen wij 1 stage zelf kiezen. Er moet vervolgens een bachelorproef over deze afdeling gemaakt worden. Mijn keuzestage is spoedgevallen.
Ik heb echter problemen met het vinden van een gepast onderwerp voor mijn bachelorproef. Ik zal een voorbeeld geven van een 'perfect' onderwerp zodat jullie weten waarnaar ik op zoek ben. Detectie van kindermishandeling. Dit zou een perfect onderwerp zijn, aangezien je hiervoor bijvoorbeeld een affiche kan maken met de signalen, een folder kan geven aan de verpleegkundigen/artsen/ambulanciers met de signalen, het voorkomen ervan, de gevolgen, wat te doen bij een vermoeden, welke instanties contacteren,...
Ik heb de dienst al gecontacteerd, maar omdat dit zelden voorkomt kan ik dit onderwerp niet gebruiken.
Er moet ook voldoende litteratuur te vinden zijn over het onderwerp, aangezien ik 20 wetenschappelijke artikels nodig heb voor mijn litteratuurstudie.
Ik hoop dat ik een goede uitleg gegeven heb zodat jullie weten waar ik naartoe wil gaan. Ik zou het zeer fijn vinden moesten jullie hier wat onderwerpen plaatsen, ook al denk je dat het niet van belang is!
Mvg, Joren