Dat ik niet zichtbaar ben is me overigens wel duidelijk, betekend gewoon dat je niet op de weg moet gaan staan.
Denk dat bepaalde personen in deze thread dermate slechtziend zijn, dat je op de stoep ook niet veilig bent.
Betekent moet met een T overigens maar het antwoord is nog dommer dan mijn opmerking... Als je niet op wil vallen moet je maar in burger gaan werken.
Als een agent een staande houding doet en zicht op de personen in het voertuig wilt houden, is het aannemelijk dat het dienstvoertuig achter het gecontroleerde voertuig geplaatst wordt (of is dit zonder T meneer de taalkundige?) met de alarmlichten/amber en/of alley lights/grootlicht. Als jij het presteert om de dienstauto (zelfs zonder verlichting)over het hoofd te zien en vervolgens ook nog de agenten evt. zonder veiligheidshesje, vraag ik mij af of jij nog wel op de openbare weg dient te rijden.
Dat verkeerregelen in het donker zonder veiligheidshesje onverstandig is zal het meerendeel van de collega's ook wel snappen. Hier werd dan ook niet over gediscussieerd.
Maar toch bedankt dat je ons op deze feiten wilde attenderen.
Ps: Als je mensen gaat verbeteren in de Nederlandse taal, zorg dan op zijn minst dat je eigen schrift foutloos is