Pocketmask versus Kiss of Life

Auteur Topic: Pocketmask versus Kiss of Life  (gelezen 22068 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Jacqueline

• Forum gebruiker
  • Coördinator BHV Opleidingen
Reactie #50 Gepost op: 10 oktober 2005, 22:42:39
Op die laatste foto lijkt het me idd vele malen beter reanimeren dan op die waar je bij de bovenkant van het hoofd zit.

Het heeft dus alles te maken met wat je aangeleerd hebt en met hoeveel hulpverleners je bent.

helm

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 11 oktober 2005, 09:31:08
Hallo Rene,

Waar ik me een beetje aan stoor, het toch wel het steeds weer aanprijzen van de produkten die je verkoopt. Waarschjnlijk doe je dat niet bewust, maar het geeft mij een beetje het gevoel dat je recelame maakt, en daar is deze site toch niet voor bedoelt?

In dit topic zijn o.a. de volgende beademingsmasker/doekjes voorbij gekomen:

Kiss of Life
CPREzy mask
Pocket mask
Merlin masker
De verwijzing naar collectie maskers van de winkel van Pieter Joziasse nl.
Boscarol Re-mask beademingsmasker
Rescue set sleutelhanger
Spencer pocketmask beademingsmasker (Oranje)
Spencer pocketmask beademingsmasker (Zwart)

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dus zeg het maar,... waar stoor je jezelf nu echt aan bij mij?

Jacqueline

• Forum gebruiker
Reactie #52 Gepost op: 11 oktober 2005, 12:13:31
Hallo Rene,

Buiten de produkten die Pieter en jij aanprijzen, handelen de overige leden niet in de beademingsmaksers e.d. die zij naar voren hebben gebracht.  
Ik wil hier verder geen discussie over starten, en kan mij indenken dat je juist de spullen die je verkoopt, bekent wil maken.

helm

• Gast
Reactie #53 Gepost op: 11 oktober 2005, 13:06:29
Ik wil hier verder geen discussie over starten,

Dat heb je dus al gedaan.  ;)

en kan mij indenken dat je juist de spullen die je verkoopt, bekent wil maken.

Ik heb inmiddels vele jaren praktijkervaring met allerlei soorten materialen, waaronder beademingsmaskers. Dus mijn bijdragen zijn product informatief. En wie weet er nou meer van een product dan de leverancier zelf?

<advertentie>

Reclame maken voor de super geweldige fantastische altijd handige CPREzy doe ik nl. al op een ander forum van Pieter www.ziekenhuisforum.nl met

</advertentie>

;D  ;D

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 11 oktober 2005, 15:27:38
De discussie over reclame maken op het forum, is volgens mij een aparte discussie...

Iedereen maakt volgens mij hier een vorm reclame, en sommigen betalen daarvoor en anderen doen het op hun eigen wijze.. Discuseren op het forum gebeurd ook door standpunten over producten en diensten weer te geven..

De CPR-Ezy pad is een geweldig ding.. Over het masker ben ik minder te vreden.. (heb er hier een op de plank liggen..)
De reden waarom ik er minder over te spreken ben, is dat de neus word dichtgeknepen en dus een deel van de "vrije" luchtweg sluit dit masker af..

Een volledige transparante beademingsmasker (mond-neus) masker, zoals bijvoorbeeld de Merlin-masker, heeft toch mijn voorkeur..(Ja, ik verkoop die dingen ook.. en er zit minder marge op dan op de CPR-ezy masker)..

Wat ik hiermee wil zeggen is, dat op een forum reclame maken, ook tegen geluiden kan oproepen en andere zienswijze op het product.. En in bijna alle gevallen doe je daar met z'n allen weer kennis over op..
Dus ik vind het niet erg..

Jacqueline

• Forum gebruiker
Reactie #55 Gepost op: 11 oktober 2005, 22:17:56
[Reclame maken voor de super geweldige fantastische altijd handige CPREzy doe ik nl. al op een ander forum van Pieter www.ziekenhuisforum.nl met

;D  ;D
Citaat

Oké!  ;D ;D ;D

fedor him self

• Gast
Reactie #56 Gepost op: 18 oktober 2005, 16:55:06
:o

Oke oke oke,,,,,,,,,,,,,, zoals ik al vertelde,,, lekker dat de discussie op gang is gekomen maar ehe,,,,,,

Alsjeblieft, het gaat hier om een vraag waar ik ze kan krijgen.
Het is niet de bedoeling dat het word gebruikt als recalme object.

EN HET IS TOCH BELANGRIJK DAT IK WEET WAAR IK ZO'N DING KAN KRIJGEN OM IEMAND TIJDENS MIJN WERK TE REANIMEREN ZONDER DAT IK ME ZORGEN MOET MAKEN ALS HET EEN JUNK IS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kortom,,, laat je reclame uitingen thuis en probeer iemand gewoon te helpen  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >

Paul SEH

• Gast
Reactie #57 Gepost op: 18 oktober 2005, 18:10:55

Oke oke oke,,,,,,,,,,,,,, zoals ik al vertelde,,, lekker dat de discussie op gang is gekomen maar ehe,,,,,,

EN HET IS TOCH BELANGRIJK DAT IK WEET WAAR IK ZO'N DING KAN KRIJGEN OM IEMAND TIJDENS MIJN WERK TE REANIMEREN ZONDER DAT IK ME ZORGEN MOET MAKEN ALS HET EEN JUNK IS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kortom,,, laat je reclame uitingen thuis en probeer iemand gewoon te helpen  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >

Niet boos worden. Als je goed had gelezen had je ze allang kunnen bestellen en in huis kunnen hebben.

http://www.hulpverleningswinkel.nl/shop/product_info.php?cPath=64&products_id=318

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #58 Gepost op: 18 oktober 2005, 18:26:34

Mail me dan even, hoeveel wil je er hebben ?

eerstehulpshop

• Gast
Reactie #59 Gepost op: 20 oktober 2005, 07:41:23