Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 492337 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1980 Gepost op: 2 januari 2008, 17:03:19
Het pekelzout heeft z'n werk gedaan zo te zien ;) Wel een mooi zonnetje erop trouwens.

Fraai voertuig trouwens, al is het misschien niet wat de dienders gewild hadden...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1981 Gepost op: 2 januari 2008, 17:37:55
Het pekelzout heeft z'n werk gedaan zo te zien ;) Wel een mooi zonnetje erop trouwens.

Fraai voertuig trouwens, al is het misschien niet wat de dienders gewild hadden...
Rijtechnisch blijkt het een perfect voertuig te zijn maar voor de politietaken in de polder is hij totaal ongeschikt.


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1982 Gepost op: 2 januari 2008, 17:45:34
Fraai voertuig trouwens, al is het misschien niet wat de dienders gewild hadden...

Tsjah, als je weer overstapt van een Vito naar een 'Tourannetje'..... niet zo gek  :P In Utrecht zullen ze denk ik blij zijn met de Touran (daar klaagde men nogal over de Fordjes).

Over de Touran's in Utrecht gesproken: ik zag er vandaag een stuk of 5 staan bij de VW-dealer voor Utrecht, dus ook in utrecht zullen we ze steeds meer gaan zien!

gr. Michel


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #1983 Gepost op: 2 januari 2008, 20:02:16
Een Volkswagen Caddy van Amsterdam-Amstelland
Dus wees gewaarschuuwd als u op de N201 thv Shell station rijdt ;)

Die dingen rijden door de gehele regio AA.


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #1984 Gepost op: 2 januari 2008, 22:02:34
Die dingen rijden door de gehele regio AA.

Lijkt me logisch ;) Aalsmeer is volgens mij ook Amsterdam-Amstelland, maar die agent was bezig met flitskast dus mogelijk staat ie aan!! :P


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #1985 Gepost op: 3 januari 2008, 22:22:05
In de regio A-A staan ze altijd aan ;D


Alex

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #1986 Gepost op: 3 januari 2008, 23:58:30
Tsjah, als je weer overstapt van een Vito naar een 'Tourannetje'..... niet zo gek  :P In Utrecht zullen ze denk ik blij zijn met de Touran (daar klaagde men nogal over de Fordjes).

Over de Touran's in Utrecht gesproken: ik zag er vandaag een stuk of 5 staan bij de VW-dealer voor Utrecht, dus ook in utrecht zullen we ze steeds meer gaan zien!

gr. Michel

Klopt, ik wacht met smart op de Touran. Ondanks dat de Ford best een goeie auto is, blijkt ie voor het politiewerk niet echt geschikt. Met name aan de CVT-versnellingsbak zie ik de laatste tijd vaak problemen. De een na de ander moet morden weggesleept wegens technische storingen.

Maar toch vraag ik me af in hoeverre de Touran gaat voldoen. Met 105pk is ie voor in de stad prima, daar zal hij snel genoeg zijn. Alleen voor de ritten in het buitengebied, met inhaalmanoeuvres op provinciale wegen, vrees ik dat hij met alle extra 'politie-ballast' (bepantsering, afgeladen kofferbak met hulpmiddelen, extra electronica) toch trekkracht tekort gaat komen. Bovendien betwijfel ik of de regio uiteindelijk met deze lichtere motor goedkoper uit is. Door het mindere vermogen zal er, mezelf en collega's kennende, meer van de auto gevergd worden, wat het verbruik niet echt ten goede zal komen. Ik denk dat een iets zwaardere motor, dus de 130pk in dit geval, een betere en uiteindelijk duurzamere keus was geweest.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #1987 Gepost op: 4 januari 2008, 00:02:51
Mischien wel Amsterdams oudste Golf-4, de "1213", ooit dienst gedaan bij een wijkbureau maar nu omgedoopt tot "Ondersteunings Team Vervoer" vanuit de Eenhoorn.





Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1988 Gepost op: 4 januari 2008, 00:06:02
Met nog NDT (of mdt) 8)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #1989 Gepost op: 4 januari 2008, 15:48:43
Met nog NDT (of mdt) 8)

Nou als je even kijkt dan zie je een MDT in het T.O.V. voertuig zitten