Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volkswagen voertuigen  (gelezen 496420 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #2170 Gepost op: 25 april 2008, 18:46:22
Geen pan dat stopbord achter de voorraam. Daar gaan ze nog van terug komen.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2171 Gepost op: 25 april 2008, 18:50:44
Het werkt goed hoor  ;) Bij de vorige generatie Opel bussen zat het ook al zo  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ron-Almere

• Gast
Reactie #2172 Gepost op: 25 april 2008, 19:00:43
Ja het werkt, maar je word alleen niet blij als bemanning van zo'n voertuig als je het stopbord aan zet in het donker. Dan mag je een laskap opzetten. En ik spreek daarover uit ervaring. :(

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #2173 Gepost op: 25 april 2008, 19:01:24
Hij bedoeld denk ik reclame van zorgverzekeraars en dergelijke ;)

Dat zit hier ook al jaren niet meer op de wagens (Amsterdam-Amstelland en Zaanstreek-Waterland)

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2174 Gepost op: 25 april 2008, 19:15:12
Ja het werkt, maar je word alleen niet blij als bemanning van zo'n voertuig als je het stopbord aan zet in het donker. Dan mag je een laskap opzetten. En ik spreek daarover uit ervaring. :(

De Marechaussee heeft het stopbord ook achter de voorruit (in de Transit bussen althans). Je zou eigenlijk een kap moeten hebben die de ruimte van het stopbord tot de ruit afschermt, zodat je geen last van weerkaatsing hebt.

Niet om flauw te doen hoor, maar hoe zit dat met het plaatsen van voorwerpen voor de voorruit? Daar zijn toch ook wettelijke resctricties voor? Of heeft de politie ook daar vrijstelling van?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Gast

• Gast
Reactie #2175 Gepost op: 25 april 2008, 19:19:20
Qua hoogte is het ook niet erg handig, zo te zien schijn je zo meer over de auto heen dan in zijn binnenspiegel!

Een flashback-shield zou inderdaad niet zo'n gek idee zijn.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2176 Gepost op: 25 april 2008, 19:20:25
Totaal geen last van eerlijk gezegd .... Als het er is, dan is het niet hinderlijk, want het is mij nog niet opgevallen  ;)
Qua zichtbaarheid van het stopbord, zit je net zo hoog als een Opel Vectra met een Vista lichtbalk.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ron-Almere

• Gast
Reactie #2177 Gepost op: 25 april 2008, 19:22:32
De voertuigen waarmee ik rij hebben het stopbord op de grill zitten, met uitzondering van de burger Ford Focus, die heeft hem binnen in de zonneklep zitten. Tis soms een ramp 8)

louis van t

• Senior gebruiker
Reactie #2178 Gepost op: 27 april 2008, 09:00:13
De redenlijke nieuwe Volkswagen Golf van de regio politie Groningen, standplaats Veendam.

Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #2179 Gepost op: 27 april 2008, 11:29:57
Gisteren ook de eerste VW Touran mét VISTA gespot van Gelderland-Midden team Arnhem Veluwezoom.

(geen kwaliteits foto i.v.m. GSM gemaakt)