Even vanuit mijn eigen dicipline, met een concert in de Arena draai er een politie detachement van zoīn 20 a 30 man. De comanda kamer is altijd in gebruik bij een evenement in de Arena. Voor de rest is er een detacement verkeer dat bestaat uit:
4 motorijders
1 politiekraan
1 RSA spitsteam
1 comanda voertuig DVKP
Welke onmiddelijk inzetbaar zijn bij de arena.
Ok ME is onderweg 2 x bravo dus ik ga uit van 2 peletons(vliegende brigade B70 en het piket peleton B10 voor het gemak) Bravo 70 kan er snel zijn binnen 30 minuten de opkomst van de B10 duurt als snel 1,5 uur.
Ik zou persoonlijk ook meer verkeers eenheden willen de KLPD laten komen(zitten op nog geen 5 minuten rijden). Ik wil de A-2 afgesloten hebben En dan wel het stuk tussen de A0 en de A-9 verkeer omleiden via de A-9. Afslag Muntbergweg aan de A-9 afsluiten ivm het afrijden van aptienten naar het AMC. Er zijn tijdens een concert al een hoop verkeersposten van stadswachten dus die gooien de boel al dicht. Eventueel alle parkeerplaatsen afsluiten zodat geen verkeers chaos onstaat.
Buiten het verkeer wil ik ook minimaal 2 beschikbaren ATīs. Dus die gaan we piepen.
mvg
Mike