En dat is nog verschillend. Wij hebben ook voertuigen waar je gewoon 1 keer op KK moet drukken en dan knipperen de lampen al. De gril lampen zijn bij enkelen niet eens uit te schakelen. Ik vind het ook onzin trouwens.
Wat is trouwens de uitrusting van de goedkoopste Touran? heb het al eens eerder ergens gevraagd, maar niemand kan me uitleg geven.
We hebben nu een nieuwe (niet LAPV) Touran waar alles is uitgehaald. Grille lampen, knipperende koplampen, blauw in kofferbak en dergelijke Er zit serieus meer oranje signalering dan blauw op. Volgens mij hebben we een beetje last van een identiteitscrisis..
Ik heb ook naar aanleiding van een aantal spoedritten in de volle zon, waarbij we laat of niet werden opgemerkt een mail gestuurd naar onze contactpersoon voor de voertuigen. Dat we te slecht zichtbaar waren. Antwoord: "Wij hebben hier niets over te zeggen, de auto's worden landelijk ingekocht. Wen er maar aan.
Ik ben benieuwd hoe de opbouw is van de eerste Zeeuwse LAPV Tourans en Transporters
Als ik ooit wordt aangereden door een zeeuwse politieauto met spoed, zou ik een proefproces niet uit de weg gaan....