0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Ken een Touran waar een 220v omvormer is aangesloten op de 12 volt achterin.Hier zit een stereoset op aangesloten met 2 grote speakers. Deze is omgekeerd op het dek gezet van de kofferbak kast. Speakers naar voren dus... Afstandbediening voor op het dash... antennedraad door kier kofferklep heen en op de bestaande antenne gewikkeld.En gaan...... met die banaan....
Jongens pas op, niet meer je privé telefoon in de usb lader van de auto stoppen... plichtsverzuim!! Je telefoon opladen op diesel van de baas, kan niet hoor!!
Wat iedereen doet met/aan een dienstvoertuig zal mij werkelijk een worst zijn. Ik zou het zelf nooit doen en vind het ook niet handig, en al helemaal niet om het hier open en bloot te adverteren. Maar het is ieders eigen verantwoordelijkheid he. En dat er een hoop collega's gelukkig mee zijn wil ik best geloven. Maar door de baas tijdens een indringend gesprek gevraagd naar de identiteit van uitvoerder van deze illegale aanpassing zullen ze allemaal naar de "dader" wijzen (kennis dragen van iets wat eigenlijk niet mag......, open en transparant etc etc etc) En als de baas gaat zoeken vindt ie altijd wel een stok om mee te slaan, en meestal is dat ook nog een stok die we zelf voor hem/haar hebben klaar gelegd. Maar goed, als je je carrière op het spel wilt zetten voor een beetje muziek tijdens de nachtdienst, wie ben ik dan om daar een waarde-oordeel aan te hangen. Heel veel luisterplezier
Zit er in de Volvo wel een radio btw?
Bij ons hebben ze het zelfde gedaan maar dan met een tosti ijzer en een watercooler die achterin zitten. Heel handig als je een avondje bij een afzetting staat.
De noodhulpvoertuigen van Brabant zijn allemaal voorzien van een koelkast zodat collega's hun eten/drinken mee kunnen nemen. Ik voorzie een strafontslag voor een hele afdeling binnenkort.