0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Die bedragen hierboven is toch ex toeslagen als ort neem ik aan?
Paramedics in London mits opleiding/functie in HEMS, HART of Central Operations (o.a terreur hot zone) tussen de 2560 en 3330 euro bruto per maand.
Generous Tax free salary. QAR 30 000 per month. (7776.59 euro belastingvrij)Company provided accommodation / housing allowance. For Single Contract: Single housing provided. For Family Contract: Optional fully furnished Family housing provided OR Housing Allowances.Subsidized healthcare for you and your family (if eligible).Educational support for up to 3 children (ages 5-18).
Loonbelasting is wel een stuk lager. Ik meen iets van 27%'
De bedragen in Londen inclusief, wat ze wel krijgen is 20% toeslag omdat ze in Londen wonen (leven in Londen is duur). Bedragen in Qatar is gewoon het maandloon, in realiteit hebben ze een veel hoger loon omdat er veel kosten weg vallen door secundaire arbeidsvoorwaarden. Als iemand goed genoeg is mag je ook nog onderhandelen met mijn baas als je nog wat extra wensen hebt.
Hooguit 20% bij deze jaarinkomens, het zegt niet per definitie dat het gehele jaarkomen belastbaar inkomen is. Maandelijks zorgpremie aftikken hoef ze trouwens ook niet (VAT)
Klopt, al wordt wel een bedrag ingehouden van de loon: National Insurance contributions. Daarmee is de NHS gefinancierd.
Bedragen in Qatar is gewoon het maandloon, in realiteit hebben ze een veel hoger loon omdat er veel kosten weg vallen door secundaire arbeidsvoorwaarden. Als iemand goed genoeg is mag je ook nog onderhandelen met mijn baas als je nog wat extra wensen hebt.
Vacatures http://www.gmrecruiting.com/jobs/sub-category/id/66330 000 QAR tax free = 7776.59 euro belastingvrij (per maand). In Dubai zoeken ze EMTs 9 000 AED tax free = 2313.28 euro belastingvrij per maand.Wat harkt een Nederlandse ambulanceverpleegkundige per maand netto binnen?