GRIP 2 Weeralarm : storm gevolgd door zware sneeuwval - Nederland 24 tot 26-11-2005

Auteur Topic: GRIP 2 Weeralarm : storm gevolgd door zware sneeuwval - Nederland 24 tot 26-11-2005  (gelezen 29087 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

brw_sluis

  • Gast
1300001 19:10:46 25-11-05 G BRAN A prio2 BELLAMYPARK 14, soif, VS stormschade uithangbord BRW Zeeland ( Monitorcode )
1300029 19:10:46 25-11-05 G BRAN A prio2 BELLAMYPARK 14, soif, VS stormschade uithangbord BRW Zeeland ( OvD Stadsgewest )

OvD Stadsgewest heeft het maar druk vandaag


janneman82

  • Gast
Hmm zullen de melding dan toch gewoon nog door blijven gaan?

0703408 19:15:44 25-11-05 Prio 3 HERENSINGEL 97 WEES WATEROVERLAST - Weesp korpsalarm


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Hier worden alle prio's worden hier een stap terug  gedaan, als prio 1 is moeten ze prio 2 rijden ivm het weer
Al gaat dat ook niet zo hard hoor ik op de scanner  ;D
Bijna alle zenders doen het niet meer bij ons  :-\


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
En hier (friesland) is niets aan de hand, het regent nu een beetje maar het waait helemaal niet.  :) :(


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Hier worden alle prio's worden hier een stap terug  gedaan, als prio 1 is moeten ze prio 2 rijden ivm het weer
Al gaat dat ook niet zo hard hoor ik op de scanner  ;D
Bijna alle zenders doen het niet meer bij ons  :-\

tv ?
flappus  niet elke verandering is een verbetering


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
En hier (friesland) is niets aan de hand, het regent nu een beetje maar het waait helemaal niet.  :) :(

dan komen jullie er goed vanaf  ::)

hier ligt al een centimeter sneeuw en 't waaid nogal hard
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


R.C.

  • BHVer.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Crisiscentrum op Veluwe voor autoverkeer
Politie, brandweer en hulpdiensten hebben in Apeldoorn een crisiscentrum ingericht. Ze maken zich zorgen over automobilisten. Dat heeft een politiewoordvoerder gezegd.

Veluwe
Sommige auto's staan al sinds vanmorgen vast op de Veluwe. Rond Apeldoorn is sprake van tientallen kilometers file op snel- en lokale wegen.

Zorgelijk
De hulpdiensten proberen de files op te lossen. "Het wordt donker en het is koud. De toestand van mensen die stilstaan op Veluwse wegen, begint zorgelijk te worden", aldus de woordvoerder.




© RTLNieuws.nl


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
dan komen jullie er goed vanaf  ::)

hier ligt al een centimeter sneeuw en 't waaid nogal hard

zullen we al het sneeuw naar friesland sturen
flappus  niet elke verandering is een verbetering


guest1564

  • Gast
In hengelo wordt nu een deel ontruimd ivm geknapte hoogspanningskabels.

0605246 19:09:42 25-11-05 G BRAN A PRIO 1 Ass 1 TS PRIEEL ALMELO 3331AMZ BRW Almelo ( TS 3331 Zuid ) )
Deze is ook geknapt, dus ben bang dat we hier zo ook geen stroom meer hebben :-\


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
ik meld ff dat wij geen radio hebben en dat we alleen nederland 1,2 en 3 hebben
flappus  niet elke verandering is een verbetering