Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 62062 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #220 Gepost op: 10 december 2005, 14:48:33
Vanaf 14 december word er in Zuid-Holland-Zuid ook op P2000 gealarmeerd is id het alarmeren op het analoge  kanaal daarmee direct voorbij  :'( :'( :'(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Cor van Gent

• Forum gebruiker
    • Brandweer Oud-Beijerland
Reactie #221 Gepost op: 10 december 2005, 19:23:34
;D ;D ;D vindt Hij leuk hoor die hans ;D
Regio Zuid-Holland-Zuid

firemanr

• Gast
Reactie #222 Gepost op: 18 december 2005, 19:27:39
Heb net gelezen dat we nieuwe hoezen krijgen voor om de Infostream ;)

water-spotter

• Forum gebruiker
Reactie #223 Gepost op: 21 december 2005, 12:54:28
WAT VOOR HOEZEN???
FLEVOLAND PER 1 FEB DEF OVER
hulpdiensten-spotter

firemanr

• Gast
Reactie #224 Gepost op: 21 december 2005, 13:17:01
WAT VOOR HOEZEN???
FLEVOLAND PER 1 FEB DEF OVER

Ik denk zulke. De clip zit er dan niet meer aan: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=9523.150

;)

p.s. Je "caps lock" staat nog aan..... ;D ;D

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #225 Gepost op: 22 december 2005, 23:21:10
Gisteren 2 uur in Duitsland gereden zegt de pieper niks.
Zijn we bijna bij Duisburg begint ie te piepen dat ie geen bereik heeft.
 ::)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #226 Gepost op: 24 december 2005, 22:07:37
Heb in November de infostream ontvangen. Na een periode van wennen vind ik het een prima pager. Heb het volume op hard staan. En op continu gezet, dan hoor ik hem wel.
Verder zaten er twee oplaadbare batterijen bij en een oplader.
Pager moet bij ons in leren tasje gedragen worden. Alles bijelkaar best een behoorlijk bergmeubel wat aan je broek hangt.
En ik hang hem niet aan de zijkant van mijn lichaam maar wat meer naar voren zodat hij bv niet in de knoop komt met de autogordel aansluiting/bureaustoel enz enz. Maar de analoge nirossen moest je ook goed in de gaten houden aan je broek. Voor je het wist brak daar ook de clip van af.

firemanr

• Gast
Reactie #227 Gepost op: 26 december 2005, 03:03:54
Heb in November de infostream ontvangen. Na een periode van wennen vind ik het een prima pager. Heb het volume op hard staan. En op continu gezet, dan hoor ik hem wel.
Verder zaten er twee oplaadbare batterijen bij en een oplader.
Pager moet bij ons in leren tasje gedragen worden. Alles bijelkaar best een behoorlijk bergmeubel wat aan je broek hangt.
En ik hang hem niet aan de zijkant van mijn lichaam maar wat meer naar voren zodat hij bv niet in de knoop komt met de autogordel aansluiting/bureaustoel enz enz. Maar de analoge nirossen moest je ook goed in de gaten houden aan je broek. Voor je het wist brak daar ook de clip van af.

De mijne hangt dus wel aan mijn zijkant van mijn lichaam. Der hangen der dus 2..... :-X Ik moet even oppassen als ik buk, dan komt de voorste pieper knel te zitten...... ::) ::)
Daarom zal ik blij zijn dat we die nieuwe hoezen hebben, die zouden iets kleiner moeten zijn. ;)

scheurneusje

• preventie
  • Forum gebruiker
Reactie #228 Gepost op: 26 december 2005, 11:04:11
Bij ons is niet verteld dat we i.v.m. de verzekering ze in leren hoesje moeten hebben.
Wel is verteld dat er een andere plastic hoesje aan ziit te komen die net als onze oude piepers je omhoog kan klikken.
Bij ons kan je ook persoonlijk gealarmeerd worden,bij mij staat er in mappen:

indivdueel
ploeg A
proefalarm
post mierlo

als je pompbediende/bevelvoerder bent dan staat dit er ook nog bij.

Ik mis mijn oude pieper want deze nieuwe bengelt iedere keer weer van mijn broek af,gelukkig blijft hij dan aan het kettingje hangen :o
Bij velen bij ons is gebleken,raar maar waar dat als je lekker op de bank ligt,op je zij met de pieper daaronder deze dus niet gaat!!
Bij sommigen van ons werkt de pieper dan weer wel ,dan weer niet,ik heb gelukkig een goede heeft nog geen een keer gefaald,alleen laast in duitsland bij technische werkhiffle toen piepte hij,en toen kwamen we er ook acheter dat dat piepje wil zeggen dat je geen bereik hebt.

En dan dat leren hoesje,ik kan niet altijd een riem om,want ik heb ook broeken,rokken waarbij geen lussen aanwezig zijn,en ik vind dat leren hoesje maar een diepvries model ;D ;D

groetjes Karin ;)
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #229 Gepost op: 26 december 2005, 13:24:46
Mijn Pro is ook best groot, je ziet onder een trui gewoon een grote bult zitten plus dat ik soms een hele blauwe plek op me heup heb van de klem
Voor de rest bevalt ie goed  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !