0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Veiligheidsregio Utr @vrutrecht 24 sec.24 seconden geledenGroot ongeval op #A2 thv Kockengen rochting Utrecht. Hoofdrijbaan afgesloten. Verkeer gaat via parallelbaan. Meer info volgt.^jm
Peter van der Meer @espressopeet 13m@Rebecs81 die achterlijke idioot in die golf haalde me met minimaal 200 km/u in over de vluchtstrook
A2 dicht vanwege ongeluk met meerdere voertuigenVolgens de politie is er een auto over de kop geslagen. Twee traumahelikopters zijn geland om medische hulp te verlenen.
Het moet echt heel hard zijn gegaan Peter van der Meer @espressopeet 13m@Rebecs81 die achterlijke idioot in die golf haalde me met minimaal 200 km/u in over de vluchtstrook
Rebecca van Midden @Rebecs81 14 minuten geleden@espressopeet ja dat hij hard reed zag ik, ik zag hem nl echt een salto maken. Hopelijk ben jij niet gewond geraakt!
Politie Utrecht @PolitieUtrecht 2 minuten geledenBij ongeval A2 #Kockengen #Maarsen 7 #gewonden, waarvan aantal ernstig gewond. Allen naar ziekenhuizen. 1 persoon #overleden 1/3
Politie Utrecht @PolitieUtrecht 2 minuten geledenOngeval A2 ontstond doordat één auto achterop een andere auto is gereden. Een #verdachte aangehouden. Politie doet #onderzoek