Inmiddels helaas een dode te betreuren..
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1420578/een-dode-zeven-gewonden-bij-ernstig-ongeluk-a2.htmlEen dode, zeven gewonden bij ernstig ongeluk A2Door de nieuwsredactie · geplaatst: woensdag 30 december 2015, 09:49 uur | update: 11:49 uurMAARSSEN - Bij een ernstig ongeluk op de A2 ter hoogte van Maarssen is een persoon overleden. Zeven mensen raakten gewond, van wie een aantal ernstig gewond.
Het ongeluk gebeurde rond 09.30 uur in de rijrichting Utrecht. Daarbij waren in ieder geval twee auto's en twee vrachtwagens betrokken. Twee traumahelikopters zijn geland om medische hulp te verlenen en ook meerdere ambulances zijn ter plaatse. Op Twitter meldt de politie dat er een persoon is opgepakt.
Tussen Maarssen en Utrecht is de snelweg dicht. Inmiddels staat er 5 kilometer file tussen Breukelen en Maarssen, de vertraging loopt op tot meer dan een uur. Verkeer wordt geadviseerd de parallelrijbaan te gebruiken, of om te rijden vanaf knooppunt Holendrecht via de A9, A1 en de A27. Hulpdiensten verwachten nog tot het einde van de middag bezig te zijn op de plaats van het ongeval.
OOGGETUIGE
Dylan Groenewegen zag het ongeluk vlak voor zijn neus gebeuren. "In mijn spiegel zag ik een auto die zeker 200 kilometer per uur reed. Voor hem reden er auto's en ik dacht: hij zal wel remmen, maar dat gebeurde niet. Toen knalde hij vol op de auto voor hem en zag ik de auto's door de lucht vliegen. Dat was wel heftig."