De KNRM opent station in Huizen

Auteur Topic: De KNRM opent station in Huizen  (gelezen 51796 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Xandor

• Maatschappelijkwerker/woonbegeleider meervoudige diagnostiek clienten
  • Forum gebruiker
  • Mede oprichter HOGE
    • Homepage
Reactie #140 Gepost op: 18 oktober 2005, 18:25:34
Hmm, en ik maar denken dat het zuchten van opluchting waren omdat ik voorstelde die discussie te stoppen en postief probeerde te denken naar twee kanten..... ;D ;D
Ex lid Reddingsbrigade Huizen Mede oprichter HOGE

duif

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #141 Gepost op: 18 oktober 2005, 20:32:50
de knrm praat op hun site niet over een nw station in huizen.

de site van rb huizen ook niet over het nw station (is wel een hele oude site gezien de datums en weinig info over actie's ).

Naarden blaricum en almere wel goed onder houden en leuke reportages over actie's

ook hogo een leuke site (snap alleen niet reddingsbrigade.net ?)

houd de knrm en huizen het geheim , heeft toch ook in de krant gestaan ?

groeten duif

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #142 Gepost op: 18 oktober 2005, 20:47:10
De KNRM heeft geleerd (in Harderwijk bv) dat je de huid niet moet verkopen voor de beer geschoten is. Bovendien is het niet taktisch om nu al het achterste van je tong te laten zien, het plan is om de KNRM het SAR werk te laten doen en de reddingsbrigades de rest, maar dat ga je nu nog niet van de daken schreeuwen lijkt me om maar wat gezegdes te gebruiken  ;D )

Henk

PS En Duif het is reddingbrigade.net, zonder s.

En waarom? Omdat we gevraagd hadden (in een naïve bui) om mee te mogen doen met reddingsbrigade.net om ook ons nieuws erop te mogen zetten, dat werd geweigerd. Toen hebben we maar een eigen reddingbrigadesite in gebruik genomen, wij zijn uiteindelijk net zo goed een reddingsbrigade vinden wij.

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #143 Gepost op: 18 oktober 2005, 21:22:40
.

groeten duif

In het boekje wat je als redder aan wal van de knrm krijgt staat een stukje over het nieuw te komen station in Huizen. Ze houden het dus niet geheim ofzo!
  Ta

ajax

• Gast
Reactie #144 Gepost op: 18 oktober 2005, 23:51:06
De KNRM heeft geleerd (in Harderwijk bv) dat je de huid niet moet verkopen voor de beer geschoten is. Bovendien is het niet taktisch om nu al het achterste van je tong te laten zien, het plan is om de KNRM het SAR werk te laten doen en de reddingsbrigades de rest, maar dat ga je nu nog niet van de daken schreeuwen lijkt me om maar wat gezegdes te gebruiken  ;D )

Henk

PS En Duif het is reddingbrigade.net, zonder s.

En waarom? Omdat we gevraagd hadden (in een naïve bui) om mee te mogen doen met reddingsbrigade.net om ook ons nieuws erop te mogen zetten, dat werd geweigerd. Toen hebben we maar een eigen reddingbrigadesite in gebruik genomen, wij zijn uiteindelijk net zo goed een reddingsbrigade vinden wij.

Ja vinden jullie  ;D

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #145 Gepost op: 19 oktober 2005, 09:10:34
.
In het boekje wat je als redder aan wal van de knrm krijgt staat een stukje over het nieuw te komen station in Huizen. Ze houden het dus niet geheim ofzo!

Ja, heb ik ook gelezen, ik heb ook een keer gelezen dat de Knrm vijf stations operationeel maken langs de randmeren.
Groeten, Colin

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #146 Gepost op: 19 oktober 2005, 16:03:33
.

Ik heb dat stukje ook gelezen (ben ook redder aan de wal  8) )
Maar als je het verhaal zo leest,liggen hier toch duidelijke mogelijkheden voor HOGE om samen te gaan werken met de KNRM.De KNRM stelt immers zelf dat zij nauw willen samenwerken met de lokale reddings brigades,dus misschien (nog)betere tijden voor HOGE?  ;)

duif

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #147 Gepost op: 19 oktober 2005, 18:50:48
jammer dat er zo weinig ruchtbaarheid aangegeven word er komt toch ineens een nwe club bij daar op de randmeren ,hogo denkt dat er voor hun een kans bestaat dat het tot samenwerking komt ,ik zelf denk van niet maar dat zal de tijd leren(anders was er toch al wel contact geweest met hogo en de knrm).

henk persoonlijk vind ik dat je geen reddingbrigade bent en dus eigelijk ook dat internet adres niet hoort te gebruiken maar ja als je je toch ziet als een reddings brigade of dat graag zou willen (het klopt niet maar het is niet verboden).

groetjes duif

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #148 Gepost op: 19 oktober 2005, 18:54:05

groeten duif

het stond wel in het boekje wat je thuis gestuurd krijgt als je lid / donateur  bent  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #149 Gepost op: 19 oktober 2005, 20:37:03
Het vreemde is dat er vorig jaar nog gezegd werd dat de uitbreiding langs de randmeren werd opgeschort.
Groeten, Colin