Je zou je verhalen ook een beetje "normaal" in kunnen kleden, i.p.v. steeds leden op de persoon aan te vallen.
En als je je nu eens normaal zou registreren, zouden de zaken ook al eens wat anders liggen.
Dan was je lid....nietwaar?
Hoge bestaat uit vrijwel alleen Henk. Henk is een sleutel figuur. Dus die kan je prima op de persoon aanspreken. Hij is niet iemand binnen de organisatie hoge, maar hij is hoge. Het zal wel duidelijk zijn wat ik bedoel, het maakt verder niet uit of ik nou cees, piet, klaas of sjon heet....Ik val inderdaad Hoge/Henk direct aan op zijn doen en laten, niks mis mee toch? Of is het verboden wat te zeggen over iemand zijn gedragingen. Ik beschuldig hem nergens van. Mij hoor je niet zeggen dat hij vanaf andere plekken dan zijn boot zonder atis op VHF16 loopt te zenden. Dat doen anderen wel....
Wel hoor je mij zeggen dat Henk VHF 16 wel erg graag zijn stem hoort schallen! Hoe vaker hij de marifoon voor iets kan aanwenden hoe beter....En dat is gewoon storend inderdaad. Als hij nou bezig is met echte hulpverleningszaken okee, maar onnodig dingen gaan melden is geen zaak voor VHF 16.
Ik zat het forum namelijk even te bekijken en zie dat Henk een hoop praatjes heeft over anderen. Prima, dat mag. Maar zo zijn er genoeg dingen over Henk te vertellen. En dat is opeens verboden?
Het soort mij persoonlijk dat HOGE zich profileerd als organisatie welke hij reddingsbrigade is. Door het gebruik van de URL reddingbrigade.net maakt hij handig gebruik van de verwarring die er kan ontstaan bij burgers.
Misschien is het een idee voor HOGE/Henk zich goed te profileren naar wat ze zijn en doen.... Maak een mooie mission statement zonder verwarring te veroorzaken... en zonder mee te liften op het succes van de reddingsbrigades. HOGE vaart toch zijn eigen koers??