Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 737201 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1350 Gepost op: 20 december 2012, 19:31:15
Hihi nu ga je appels met peren vergelijken. De motordienst Rotterdam doet binnen de regio grenzen zelf het begeleiden van alle vip's.  Daarbij wanneer de niet nader te noemen landelijk motor tourclub geen ...... heeft doen wij het ook.

Duidelijk!

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1351 Gepost op: 20 december 2012, 19:56:45
Duidelijk!

Dit komt door niet nader te noemen personages op de 3de etage. Hierdoor mogen wij regelmatig als 3de wiel aan de wagen vooruit rijden.

Echter zit er een klein beetje schot in de zaak vwb de samenwerking met MO. Mocht je meer willen weten je weet waar ik zit. O0

HGL

• Senior gebruiker
Reactie #1352 Gepost op: 20 december 2012, 20:32:13
Dit komt door niet nader te noemen personages op de 3de etage. Hierdoor mogen wij regelmatig als 3de wiel aan de wagen vooruit rijden.

Echter zit er een klein beetje schot in de zaak vwb de samenwerking met MO. Mocht je meer willen weten je weet waar ik zit. O0

Waarom niet een grote pool, net als het nu met de 1pk's gaat worden?

Of zit er nou zo verschil in het rijden/werken?

Heb wel eens grote begeleidingen gezien van verschillende regio's en dan zie je wel verschillende technieken...... verder blijft die aversie van 1200gs tegen die landelijke eenheid toch opvallen!

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #1353 Gepost op: 20 december 2012, 20:44:36
998765 ik heb niks tegen het MO. Zolang je maar normaal doet. Bedoel we kunnen met iedereen werken. Zo zijn een aantal van ons naar hgl geweest voor de opleiding van cmdt begeleiding en zijn wij naar hgl geweest om daar iedereen opvlieg hoogte te brengen voor alles wat met beroeps goederenvervoer te maken heeft. Zelfs AA is op bezoek geweest,. 1a 2 keer per maand doe ik een controle met de jongens van tmc dus wij kunnen met iedereen werken.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1354 Gepost op: 21 december 2012, 17:05:29
Foto van de 1600 van vp-rr. Super strakke motor.

Nadeel van de ''nieuwe'' motoren uit de aanbesteding (zowel de F650GS als deze 1600) vind ik de kleine lampjes voorop. Had persoonlijk liever iets in de trant van Whelen TIR6 of iets dergelijks gezien.

Overigens vraag ik me ook af waarom er voor zowel de R1200RT-P's als de F650GS-P niet gekozen is/wordt voor de Hansch dual color pit.... Valt toch weer beter op als het Federal Signal sjoelschijfje  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

TAS-716

• Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
Reactie #1355 Gepost op: 21 december 2012, 17:10:59
Video waarin de nieuwe BMW K1600 van de VP Rotterdam te zien is vanaf 1:01

Spoedtransport aankomst EMC Na bedrijfsongeval in de Botlek Rotterdam AMBU 17-118 Politie LFL2
User: Remcotjuhhh
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1356 Gepost op: 21 december 2012, 18:20:24

MO? Ik heb pas eind februari mijn intake, dan pas de ulm opleiding dus het duurt nog wel even voordat ik op de Pan mag.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1357 Gepost op: 21 december 2012, 18:49:32
MO = MotorOndersteuning van het KLPD  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #1358 Gepost op: 1 januari 2013, 01:19:16
Hey Lange,

Gaat Amsterdam ook over naar BMW voor de nieuwe motoren? Of blijven er Honda motoren komen?

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1359 Gepost op: 1 januari 2013, 01:22:28
Hey Lange,

Gaat Amsterdam ook over naar BMW voor de nieuwe motoren? Of blijven er Honda motoren komen?

Gelukkig gaan doe Jappen eruit komt jaar. Alleen of het de R1200RT of de K1600GT wordt weet nog niemand. Gezien de houding van het korps eenheid gaat het de RT worden.