0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.
Zonet zag ik op CBS Reality dat een politiemotor een zogehete runlock op de motor heeft.Je drukt deze knop in en de zwaailichten/motor blijft aan en kan je de sleutels eruit halen.Wil iemand de motor desondanks meenemen, dan slaat de motor af. Hebben NL politiemotoren deze functie ook?
De blauwe ledlampen verbruiken zo weinig dat de accus hier niet van leeggaan. Ze doen het zowieso 4 uur lang en daarna moeiteloos starten. (Ondervonden)
Toch handig als het kan, ik laat de auto altijd lopen en blijf dan zelf maar in de buurt. Kan iemand mij vertellen bij welke voertuigen dit mogelijk is en hoe dit mogelijk is? Eventueel via Pm? Thanks!
Zal best, maar ik loop t risico niet! Heb ook vaak de zoeklichten aan en natuurlijk de reguliere verlichting.Theoretisch gezien moet je altijd kunnen starten, als het goed is heeft de auto een aparte accu voor de dakset/OGS en staat het los van de reguliere accu.
Ik zag vroeger bij de oude politie Vista's (Halogeen) dat als de motor aanstond, er 4 draaiers aanstonden. Ging de motor uit dan stonden de buitenste 2 draaiers aan.
Alle draaiers bleven draaien, alleen de 2 binnenste lampjes gingen uit, d.m.v. een relais-schakeling