Ohja, ik zag een vraag over de blauwe flits dingen op de voorzijde van de R1200 lc. Ik heb gisteravond ook gereden met de blauwe knipperdingen aan. In het donker zijn de lampen erg fel. Ik reed over een provincialeweg. Ik had zelf last van het felle licht. In het donker mag dit van mij iets minder. Het zal uiteraard ook wel wennen zijn. Maar ik zag overal het geknipper, in de binnenkant van het scherm, bomen en ANWB borden. Als mijn zoon zijn playstation aanzet, dan krijgt hij een waarschuwing voor epileptische aanvallen, dat mag hier ook wel bij
Maar helaas heeft iedereen zo zijn voorkeur, van hoe hij het zo zou willen hebben. Andere kant als een andere bestuurder nu zegt ik zag je niet. Huhu
Ik begreep van Huijsmans dat er nog wel een aanpassing aan zit te komen en dat er oranje lampen bij de blauwe aan de voorzijde komen. Dit schijnt iets met geld te maken.
Peter, over het gebruik van de claxon icm blauwe lampen, die 4 x zit niet op de claxon. Is dezelfde schakelaar als de sirene permanent. De claxon laat de sirene versnellen als je dat nodig vindt.
Gr Sacha