Gisteravond mijn pager ontvangen. Het zijn inderdaad de precom pagers geworden met terugkoppelings functie. Wat ik er tot nu toe over kan zeggen is dat ik hem bijzonder groot vind (2x zo groot als de Galaxy) verder moet ik alle functies, zoals bijvoorbeeld de ingebouwde beschikbaarheids agenda nog verder ontdekken.
Als techneut had ik vrij snel de opties van de pager door, het instellen van beschikbaarheid doe ik liever via de site of de app. Het formaat is denk ik deels vanwege de P2000 en GSM functionaliteit. Ik ben zelf heel benieuwd hoe lang de kunststof houder heel blijft.
De nieuwe rk uniformen zijn wel een grote stap vooruit qua draagcomfort verwacht ik. Zijn alleen relatief vage maatvoeringen. Broeken vallen vrij groot in de breedte en polo's vallen zeer klein. Over het mooie baby blauwe petje maar niet te beginnen
Het petje is hier het enige wat niet fatsoenlijk zit, ondanks dat ze mijn hoofdmaat goed geschat hebben, vind ik deze te strak. Misschien een kwestie van wennen? De overige blauwe accenten zoals de lusjes aan de ritsen vind ik wel netjes gedaan.