Ongeloof

Auteur Topic: Ongeloof  (gelezen 4619 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Gepost op: 15 september 2005, 18:55:53
Beste Forum lezers,.

Toen ik vandaag uit school kwam was ik getuige van een ongeval,.fietser vs fietser. Letsel was dusdanig dat ambulance en uiteraard ook politie terplaatse wenselijk was.

Ongeval gebeurde in een straat,.één richtings verkeer.
Ambu parkeerd naast SO,.midden op straat...enkele auto's blijven keurig wachten..

Komt er zo'n...^^%$^$%$^&**,vergeef me voor mijn uitspatting pipo aan die vraagt of men de ambu even wil verzetten want meneer had haast en wilde er graag langs....Ik heb dit met verbijstering aangehoord....De agenten ter plaatse waren ook niet gecharmeerd van deze heer... >:(

Enfin..vond het toch de moeite om even te melden




ikke

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 15 september 2005, 18:58:33
die vent had in die tijd dat ie heeft zitten verdoen ook een straatje verder kunnen rijden ;) lol


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2 Gepost op: 15 september 2005, 19:07:26
Mijn tactiek in zulke gevallen: meneer op gepaste wijze duidelijk maken dat hij toch echt even zal moeten wachten omdat we aan het werk zijn. Het komt wel eens voor dat ze dan toch nog moeilijk blijven doen, en dan kun je (als ze je blijven lastig vallen) altijd andere stappen ondernemen (bevel verwijdering; evt. aanhouding etc.). Maar het blijft idioot inderdaad. Zulke flippo's hou je er altijd bij ja. Dat soort dingen komt helaas steeds vaker voor.
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 15 september 2005, 19:10:37
ow ow ow was het weer zover
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #4 Gepost op: 15 september 2005, 19:18:01
:-\

ja er blijven mensen die zich niet zo aan kunnen passen aan bepaalde situaties  

gelukkig weten de meeste mensen wel hoe het hoort en wachten die netjes  maarja je houd er van die sjappies tussen he

 ::)van mij had ie kunnen wachten  :D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #5 Gepost op: 15 september 2005, 19:22:05
Ik vind het nog wel meevallen. Hij is toch niet handtastelijk geweest ofzo?
Natuurlijk is het niet netjes en gewoon honds brutaal. Maar zo zitten veel mensen tegenwoordig toch in elkaar hier in Nederland?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 15 september 2005, 19:23:22
Ik vind het nog wel meevallen. Hij is toch niet handtastelijk geweest ofzo?
Natuurlijk is het niet netjes en gewoon honds brutaal. Maar zo zitten veel mensen tegenwoordig toch in elkaar hier in Nederland?
Tsja,zo is de mentalitieit van een aantal weggebruikers.
Ikke ikke en de rest kan stikken  :-X


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #7 Gepost op: 15 september 2005, 20:17:57
Beste Forum lezers,.

Toen ik vandaag uit school kwam was ik getuige van een ongeval,.fietser vs fietser. Letsel was dusdanig dat ambulance en uiteraard ook politie terplaatse wenselijk was.

Ongeval gebeurde in een straat,.één richtings verkeer.
Ambu parkeerd naast SO,.midden op straat...enkele auto's blijven keurig wachten..

Komt er zo'n...^^%$^$%$^&**,vergeef me voor mijn uitspatting pipo aan die vraagt of men de ambu even wil verzetten want meneer had haast en wilde er graag langs....Ik heb dit met verbijstering aangehoord....De agenten ter plaatse waren ook niet gecharmeerd van deze heer... >:(

Enfin..vond het toch de moeite om even te melden

Als ik daar dus had gestaan(evt. helpen van hulpdiensten omdat je getuige was) had ik gewoon voor die auto gaan staan hoor  :-\ heb t hier ook wel vaak meegemaakt en niet bij ongeval ofzo maar t wordt tegenwoordig steeds gekker. Ik ga er nu gewoon recht voor fietsen/rijden dan rijden ze me maar aan, moeten ze maar eens normaal doen en niet zoveel haast hebben  >:( ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #8 Gepost op: 15 september 2005, 21:18:39
Ja, je komt af en toe gekke dingen tegen.

Tijdje terug komt er een ambu met blauw blauw aanrijden bij een kruising. De fietsers hadden groen, die steken gewoon een meter voor die ambulance! Met als gevolg dat die vol in de ankers moest. Echt idioot.

En dat zit dan bij mij op school :-\
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Karim

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 15 september 2005, 21:29:18
Ik liep ook 'n keer in een smal straatje waar een ambu geparkeerd stond en waarvan m'n collega's binnen aan het werk waren.

Een rijdje auto's stond te wachten en kon niet langs, maar de 2e auto had blijkbaar haast en begon te toeteren.

Even later stapt de vrouw van de 2e auto uit en loopt richting ambulance, druk om d'r heen kijkend, en duidelijk geirriteerd.

Ik was blijven staan en zei d'r dat ze toch echt even geduld moest hebben, zodra m'n collega's klaar waren zou ze weer door kunnen rijden.

Echter bleek haar haast wel gegrond, ze was namelijk verloskundige (d'r tas stond naast 'r en ze had ook zo'n autobordje voor de ruit) en met enige spoed op weg naar een vrouw die moest bevallen/aan het bevallen was.

Heb toen maar besloten zelf de ambu even opzij te zetten, waardoor mevr. langs kon.
Daarna de wagen gewoon weer teruggezet en even op collega's gewacht om 't te melden.