Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 222765 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Rosco P.Coltrane

• Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #1070 Gepost op: 8 juni 2016, 13:50:08
Balen man! maar dit betekend dus dat er nog een kans in zit dat je na 1 juli nog naar het korps gesprek kunt?
Ik denk dat ze na 1 juli alle gesprekken of merendeels hebben gehad. Waarop ze kunnen bepalen of ze nog plek hebben voor dit jaar of anders doorschuiven naar volgend jaar. Of in het ergste geval geen van beide.

Kortom balen voor nu!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland

Boogie1990

• Sollicitant Hoofdagent Oost Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #1071 Gepost op: 8 juni 2016, 14:16:41
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1428575 date=1465386608
Ik denk dat ze na 1 juli alle gesprekken of merendeels hebben gehad. Waarop ze kunnen bepalen of ze nog plek hebben voor dit jaar of anders doorschuiven naar volgend jaar. Of in het ergste geval geen van beide.

Kortom balen voor nu!

Ja is zeker balen, klein sprankeltje hoop dat ik toch nog word uitgenodigd. Maar ik ga er niet meer van uit.  Mag gelukkig wel meteen weer solliciteren

blue1994

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #1072 Gepost op: 8 juni 2016, 14:31:48
Beste allemaal!

Ik las al een tijdje mee, nu toch maar even een account aangemaakt.

Gefeliciteerd voor de kandidaten die allemaal door zijn!
Super tof!

Ik heb helaas net zoals Boogie een mailtje ontvangen dat ik op de reserve lijst sta.
Heel erg vervelend.

Mag je inderdaad nu al meteen opnieuw solliciteren?

Boogie1990

• Sollicitant Hoofdagent Oost Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #1073 Gepost op: 8 juni 2016, 14:46:53
Citaat van: blue1994 link=msg=1428587 date=1465389108
Beste allemaal!

Ik las al een tijdje mee, nu toch maar even een account aangemaakt.

Gefeliciteerd voor de kandidaten die allemaal door zijn!
Super tof!

Ik heb helaas net zoals Boogie een mailtje ontvangen dat ik op de reserve lijst sta.
Heel erg vervelend.

Mag je inderdaad nu al meteen opnieuw solliciteren?

Volgens mij zodra we het definitief weten wel, mogen we weer paar weken in onzekerheid zitten ; (

Michel01

• Junior gebruiker
  • **
  • Sollicitant Hoofdagent Noord Nederland
Reactie #1074 Gepost op: 8 juni 2016, 17:11:36
Ook ik vanmiddag mail ontvangen dat ik op de reservelijst sta en uiterlijk 1 juli iets te horen krijg. Ben er ook bang voor, maar er is nog hoop!

Carlos

• Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #1075 Gepost op: 8 juni 2016, 19:43:50
Balen voor de mensen die op de reserve lijst staan... Maar geef nog niet op mensen. Er is nog hoop! Ik zal voor jullie duimen!  O0
Aspirant Hoofdagent Limburg  

MLD

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #1076 Gepost op: 8 juni 2016, 22:00:16
Ook ik heb vanmiddag een mailtje gehad met de mededeling dat ik helaas op de reservelijst staat en uiterlijk 1 juli definitief bericht krijg.

Gelijk even navraag gedaan bij werving & selectie en helaas is het niet mogelijk om nu nog opnieuw te solliciteren voor de huidige functies die openstaan (hoofdagent open tot 13 juni). Het volgende moment zou pas in december zijn.

Heeft iemand ervaring die ook eerder op de reservelijst heeft gestaan? En hoe is dit afgelopen?

MLD

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #1077 Gepost op: 9 juni 2016, 10:38:09
Vandaag nog even contact gezocht met werving & selectie.

Momenteel sta ik op de reservelijst en zou ik voor 1 juli definitief bericht krijgen. Ik ga er echter niet van uit dat het als nog lukt.
Een optie is om mijn huidige procedure stop te zetten en nog snel opnieuw te solliciteren voor 13 juni.

Hebben er mensen ervaring met de reservelijst? En hoe is dat afgelopen?
En zou het verstandig zijn om mijn huidige procedure te stoppen en nog snel opnieuw te solliciteren voor de huidige vacature die open staat (hoofdagent)?

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #1078 Gepost op: 9 juni 2016, 12:10:56
Citaat van: MLD link=msg=1428759 date=1465461489
Vandaag nog even contact gezocht met werving & selectie.

Momenteel sta ik op de reservelijst en zou ik voor 1 juli definitief bericht krijgen. Ik ga er echter niet van uit dat het als nog lukt.
Een optie is om mijn huidige procedure stop te zetten en nog snel opnieuw te solliciteren voor 13 juni.

Hebben er mensen ervaring met de reservelijst? En hoe is dat afgelopen?
En zou het verstandig zijn om mijn huidige procedure te stoppen en nog snel opnieuw te solliciteren voor de huidige vacature die open staat (hoofdagent)?

Is het wel mogelijk dat je meteen nog mag solliciteren? Wat ik uit ervaringen heb gehoord is dat je of half jaar of jaar moet wachten..

MLD

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #1079 Gepost op: 9 juni 2016, 12:30:22
Citaat van: liees link=msg=1428782 date=1465467056
Is het wel mogelijk dat je meteen nog mag solliciteren? Wat ik uit ervaringen heb gehoord is dat je of half jaar of jaar moet wachten..

Als je op de reservelijst staat en je laat je procedure nu stopzetten dan mag je voor 13 juni gewoon weer solliciteren, werd mij verteld door werving en selectie. Je eindrapport blijft 2 jaar geldig en dat zullen ze dan ook meenemen in je nieuwe procedure.

Ik stoorde me wel enigszins aan het volgende:
"Omdat er méér geschikte kandidaten zijn dan beschikbare opleidingsplaatsen, gaat de voorkeur uit naar kandidaten met de beste selectieresultaten en kandidaten met een dubbele culturele achtergrond."

Zonder uit de hoogte te willen doen was mijn eindrapport mijn inziens best oke. Een score van 20 bij de cognitieve capaciteitentest en bij de sporttest had ik nog een marge van ruim 30 seconden. Ook het eindrapport van de psycholoog was gemiddeld/bovengemiddeld.

Iemand die zich hier in herkent?