0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Je hebt al meer gekregen dan ik haha.
Weet je ook al waar je stage gaat lopen etc?
Mail gekregen met e-campus inlogcodes. Braaf mobiel nummer opgegeven en wachtwoord veranderd. Echter niks doet het nu Ik lijk alleen bij het 'lesrooster' te kunnen (waar ik niks van begrijp), en 'surfspot', wat volgens mij ook niet zo interessant is.Zijn er anderen met hetzelfde probleem??Edit: voor SURFspot moet je nog eens apart inloggen.. Je raadt t al; "The user name or password is incorrect." :|
Ik was er pas bewust van toen ik de boel ging wassen. Elke polo met breuken is bij mij ouder als een jaar en niet meer om te ruilen.
Gisteren de verkleurde polo's retour gezonden met bijgevoegd een duidelijke klachten omschrijving. Hopelijk krijg ik zsm nieuwe opgestuurd.
Mijn polo's gisteravond gewassen en bij mij hebben ze hun kleur behouden. Vraag me af hoe het bij sommige mis kan gaan en bij andere niet. Zijn er verschillende leveringen geweest?
Inmiddels kan ik overal in, behalve blackboard. O, en voor 'Behrloo' ben ik niet geauthoriseerd..
Ik zit nu vijf weken op de academie en stroom over vijf weken in bij de tweede jaars maar ik kan pas sinds vandaag in BVH en ik kan echter nog niet in de briefing.. Kortom welkom bij de Politie haha
(...) maar ik kan pas sinds vandaag in BVH en ik kan echter nog niet in de briefing.. Kortom welkom bij de Politie haha
@ Maeklf je stroomt 2e jaar in? Ex KMar of surveillant doorstroom?