Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 220775 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #300 Gepost op: 3 maart 2016, 14:48:03
Er zijn dus inderdaad wat ik al zei mensen uitgenodigd.
Zullen ze ook al afwijzingen verstuurd hebben naar mensen die niet door zijn?
Dat was ik vergeten te vragen en vroeg ik me nog af haha


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #301 Gepost op: 3 maart 2016, 15:03:06
Waarschijnlijk niet... ik gok vanmiddag of morgen dat wij allemaal een afwijzing krijgen, maar goed zolang je nog niks gehoord hebt is er altijd hoop  :)
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant


Doyourbest

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #302 Gepost op: 3 maart 2016, 15:16:03
Niet zo paniekerig allemaal jongens, beetje kop op en vertrouwen! Je gaat het vanzelf vandaag of morgen horen, maar om nu al half bij de pakken neer te gaan zitten lijkt me op dit moment nog wat te voorbarig.


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #303 Gepost op: 3 maart 2016, 15:20:31
Inderdaad, nog even volhouden tot dat we het zeker weten!
Tot die tijd nog even in spanning haha :o


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #304 Gepost op: 3 maart 2016, 15:30:24
Zouden ze echt al die +-1500 tot 2000 mensen gaan bellen die door zijn?
Zou best kunnen dat ze sommigen ook een mailtje sturen toch als ze door zijn maar de 2e selectieronde pas over paar weken plaatsvind?!


Pietertje2000

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #305 Gepost op: 3 maart 2016, 15:37:16
Citaat van: liees link=msg=1410364 date=1457015424
Zouden ze echt al die +-1500 tot 2000 mensen gaan bellen die door zijn?
Zou best kunnen dat ze sommigen ook een mailtje sturen toch als ze door zijn maar de 2e selectieronde pas over paar weken plaatsvind?!

Niet zo paniekerig, niks is zeker en je hebt er geen invloed op, het enige dat ik weet en ook vaak hoor is dat ze over het algemeen in de loop van de laatste week de mensen al opbellen die door zijn, ze maken dan ook gelijk datum bekend vervolg etc. Maar dit kan ook via mail of brief, dat verschilt per ronde, wel moet ik zeggen hoe later bericht hoe negatiever over het algemeen. Maar nog even duimen mensen!


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #306 Gepost op: 3 maart 2016, 15:49:37
Citaat van: Pietertje2000 link=msg=1410367 date=1457015836
Niet zo paniekerig, niks is zeker en je hebt er geen invloed op, het enige dat ik weet en ook vaak hoor is dat ze over het algemeen in de loop van de laatste week de mensen al opbellen die door zijn, ze maken dan ook gelijk datum bekend vervolg etc. Maar dit kan ook via mail of brief, dat verschilt per ronde, wel moet ik zeggen hoe later bericht hoe negatiever over het algemeen. Maar nog even duimen mensen!

haha neee, ben rustig!
Iedereen zegt allemaal verschillende dingen. Van alles is mogelijk waar ik achter was gekomen na aanleiding van telefonisch gesprek.
Mensen zijn al afgewezen per post, mensen zijn uitgenodigd voor tweede ronde per telefoon. Ze sturen ook mails voor mensen die door zijn & mensen die afgewezen zijn. En daarnaast wordt de tweede ronde verspreid en niet iedereen in 1 week geplaatst.
Mocht je nog niks gehoord hebben is het niet zo dat je meteen negatief moet denken.
Per persoon laten ze wat horen, en ze gaan ook elk persoon af die gesolliciteerd heeft. Daar zijn ze gewoon megadruk mee en neemt zo aardig wat tijd in beslag.
Het kan nog alle kanten opgaan dus nog even succes iedereen & pas als je écht wat gehoord hebt kunnen we conclusie trekken  ;D


Cooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #307 Gepost op: 3 maart 2016, 15:50:46
Zolang het nog geen 4 maart is... lekker afwachten nog steeds... :)


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #308 Gepost op: 3 maart 2016, 15:55:26
Zullen we afspreken dit topic stil te houden tot de eerste van ons bericht krijgt?


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #309 Gepost op: 3 maart 2016, 16:00:36
Citaat van: LSPD link=msg=1410371 date=1457016926
Zullen we afspreken dit topic stil te houden tot de eerste van ons bericht krijgt?

Goed idee, dan start ik vanaf nu!  998765