Een goede vriend van mij heeft zojuist bericht dat hij geselecteerd is uit de ruim 4000 kandidaten. Ik citeer uit zijn mail:
"Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie van hoofdagent bij Eenheid Den Haag informeren we je over het vervolg van de procedure.
Jij bent geselecteerd uit de ruim 4000 reacties om de procedure te vervolgen. Op dit moment controleren wij de diploma’s van alle kandidaten die zijn geselecteerd aan de hand van het uittreksel uit het diplomaregister van DUO. Indien jij ons dit uittreksel nog niet hebt toegezonden, doe dit dan zo snel mogelijk!
Wanneer jouw diploma voldoet aan de minimale instroomeisen zoals gecommuniceerd op onze website, dan ontvang je in de komende twee weken een uitnodiging voor de 1e selectiedag (bewust blauw). Voldoet jouw diploma niet, dan wordt jouw sollicitatieprocedure beëindigd en ontvang je per post bericht hiervan.
De selectieprocedure voor deze vacature loopt van half maart tot half augustus. Gedurende deze periode verwachten wij dat jij regelmatig beschikbaar bent om aan selectieonderdelen deel te nemen.
Met vriendelijke groet,"
Zelf heb ik volgende week donderdag mijn PO voor de functie Wachtmeester bij de KMar! Heel veel succes iedereen met jullie selecties. Go for it!!!