0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Zojuist heb ik mijn rapportage van de selectieonderdelen ontvangen en ik heb alles behaald!! Cognitieve vaardigheden, waar ik hem tijdens het wachten op de uitslag het meeste voor kneep heb ik zelfs 20/20 gescoord. Nu wachten op de eventuele uitnodiging voor de volgende ronde, dit kan tot 8 weken duren.
Gefeliciteerd! Wat waren je andere scores als ik vragen mag? Ik ben ook in spanning aan het wachten of ik door ben naar de volgende ronde.
Fysieke test: 2'41Taaltest: Lezen C1, schrijven B2CCT: 20/20Competenties: 51, zonder overwicht, stressbestendigheid en integriteit 36.
Om trots op te zijn, als je niet door mocht zijn (wat mij zeer sterk lijkt) heb je in ieder geval een zeer mooi rapport!
Klopt, ik ben er blij mee, al vind ik van mezelf dat ik over meer dan gemiddeld inlevingsvermogen/tolerantie en flexibiliteit beschik, maar dat is er kennelijk niet uitgekomen. Ik kan er zeker mee leven. Nu maar afwachten. 8 weken is best lang!!
Wat leuk om te lezen hoe het allemaal gaat, voor iedereen nog veel succes!Ben benieuwd of mensen weten van hun regio hoeveel sollicitanten er zijn en hoeveel plekekn?Las al van Rotterdam 240 en 30 plaatsen.Nog meer mensen bekent met aantallen?