Mentaal of fysiek (kans op nieuwe ziekte oid) het niet zou trekken? Hangt vast af wat voor ziekte enzo, hoef je natuurlijk niet met ons te delen, maar vind het zoals ik het nu lees wel heel apart dat je daarop afgewezen bent.
O, daar heb ik geen problemen mee hoor
een jaar geleden volgde ik een vol-tijd opleiding, ik zat toen midden in mijn examen periode. Liep daarnaast 20 uur stage in de week en werkte 24 per week als nachtwaker in een daklozen opvang + de zorg voor mijn gezin. Ik ben toen na het behalen van mijn diploma en toen ik geen stage meer hoefde te lopen gewoonweg ziek geworden door nachten doorhalen ed. Oftewel mn lijf trok aan de rem.
Ik heb na een maand goed uitzieken en rusten er veder ook geen last meer van gehad. Ben nog steeds aan het werk als nachtwaker.
Maar goed ik had dus netjes ja ingevuld op de vragenlijst bij ; heb je wel eens een periode thuis gezeten met overspannenheid of een burnout... er is nu eenmaal een hoog ziekte percentage bij de politie en ze hebben liever mensen waarvan ze zeker willen weten dat ze de opleiding halen.
Dit waren mn scores;
Taal, beide C1, cap test score 15/20
Communicatieve vaardigheden 4
Contactgerichtheid 5
Inlevingsvermogen 5
Initiatief 6
Flexibiliteit 6
Besluitvaardigheid 4
Overwicht 3
Zelfinzicht 5
Stressbestendigheid 2
Tolerantie 5