0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Vanochtend Bewust Blauw gehad op het HB in Apeldoorn. Leuk en informatief samen zijn met andere sollicitanten..
Oké, leuk! Toevallig iets bekend gemaakt over verdere procedure (lees: hoe lang moeten we nog wachten ).
Iedereen die er zat was al ingepland voor het landelijk eindgesprek. Dus de verdere procedure is al bekend. Wat betreft het wachten. Daar heb ik geen last van in principe. Ik leef al een beste poos naar een datum. Dus voor mij is het bekend hoe het zal gaan lopen. Heb het zelf in de hand..
Oké, ik ben benieuwd hoe dat morgen is. Ik heb namelijk nog geen uitnodiging voor het eindgesprek ontvangen. Mijn 8 weken wachttijd zit er ook nog niet op en ik ben ook niet doorgezet vanuit een eerdere lichting, lijkt me dus wel te kloppen.
Aankomende donderdag zitten mijn 8 weken wachttijd erop, maar ik ga er niet vanuit dat ik dan ook bericht krijg. Wel gisteren een mail gekregen dat ik 20 mei bewust blauw heb.
Oke. Ja ze zullen je dan wel eerst bewust blauw nog laten doorlopen, voor ze je gaan uitnodigen voor het eindgesprek. Hopelijk kunnen ze je dan ook meteen meer vertellen.