Brandweer Blaricum

Auteur Topic: Brandweer Blaricum  (gelezen 8621 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #30 Gepost op: 25 februari 2010, 13:50:46

volgens mij bestaat de brandweer muidenberg 3 jaar na die bericht nog,
of heb ik het mis?

Ze bestaan nog, hebben een gloed nieuwe auto gekregen.

Er zijn zelfs geruchten dat ze een deel van Almere-Poort onder hun uitrukgebied gaan krijgen tot daar een eigen kazerne is. Maarja, dat zijn maar geruchten he.


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #31 Gepost op: 25 februari 2010, 13:58:54
Haha ja geruchten. Maar waar ik het over wilde hebben. (hypothetisch) wat nu als jij jezelf onder een andere naam gaat voordoen als iemand van Almere en je eigen inbreng gaat bevestigen, zodat je je eigen verhaal kunt maken en dan "en passant" gaat verkondigen dat bijv. Muiden inderdaad opgeheven wordt.  Dat is wat er in het begin van dit topic dus misschien gebeurde.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #32 Gepost op: 25 februari 2010, 15:01:10
( Jambers, 5 jaar later) Hoorde van "iemand" dat "iemand uit Laren deze draad ooit grotendeels gafaked heeft. Vond de topic nog terug... Ik heb me op dit forum nooit bedacht dat faken kon. kan het zo zijn dat je vanaf 1 IP 2 nicknames hebt?

docus

Zou het iets zijn om een topic van dit onderwerp te maken, lijkt jullie dt iets mods?

Ik weet niet precies waar je nu een topic van wilt maken, maar ik zal eerst even hierop ingaan :)

Je kunt in principe oneindig veel nicknames aanmaken op één IP adres. Bij bepaalde instellingen (brandweer, politie, scholen, enz.) is het bijvoorbeeld ook zo dat meerdere mensen van die instelling hier een account hebben. Het kan dus goed zijn dat die personen van hetzelfde IP adres gebruik maken.
Of nog simpeler: een huishouden waarvan meerdere mensen hier lid zijn zullen met verschillende accounts regelmatig gebruik maken van hetzelfde IP.

Als mods checken we regelmatig (vooral bij nieuwe leden) of het IP overeenkomt met een ander lid van het forum. Als we vermoeden of zeker weten dat het dezelfde persoon betreft, wordt diegene daarop aangesproken. De stelregel is dat je als persoon één account mag hebben.
Maar er zijn zat manieren om deze 'controle' te omzeilen, die ik hier verder niet uit de doeken ga doen. Een beetje sneu is het natuurlijk wel, maar het is vaker voorgekomen dat mensen hier hun eigen verhaal gaan bevestigen, op hun eigen standpunt stemmen in polls, terugkeren onder een alter-ego na een ban, enz.

Dus ja, het is ook mogelijk om een heel onzinverhaal op te hangen en dat onder andere account(s) te bevestigen, maar we gaan natuurlijk uit van het goede in de mensch 8)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s