Ik ben geen agent/brandweerman of verpleegkundige, wel veiligheidskundige. Volgens mij kijk jij op iedereen hier neer, en zal je nooit wat aannemen van een expert, op wat voor gebied dan ook, want iedereen ziet het verkeerd, behalve jij.
Je mag wel kritisch zijn, maar volgens mij heb je altijd wat te klagen, als ze A doen, zou volgens jou B beter zijn en andersom. Ga jij een dagje met ze mee om te laten zien hoe het wel moet?
Wij leven in 2016 met social media, ons kent ons in een gemeenschap als Molenbeek, journalisten die woonruimte(n) hebben gehuurd in Molenbeek etc. Dit kan niet onopgemerkt stil plaatsvinden.
Dit is geen cursus maar een opleiding tot agent, wat niet alleen in de avonduren plaatsvindt, zij hebben de rang Aspirant.
Haha wat een visie heb je, krijg het idee dat je helemaal anti-Nederland bent, maar het nog wel graag op de voet wilt volgen wat hier allemaal gebeurd, wat er dan in jouw zandbak gebeurd is allemaal goed en worden geen fouten gemaakt.
Ik ben geen forumlid die hier elke dag post hoe mooi ik de zwaailichten vind van een brandweerauto. Geen veiligheidskundige maakt bezwaar tegen leden die niets anders doen dan jubelen over zwaailichten of mooie acties.
Als veiligheidskundige zou je moeten weten dat ondanks de sociale media heel veel onopgemerkt stil kan plaatsvinden. Je kan ook niet beweren dat VRT ter plaatse kwam omdat mensen op sociale media schreven dat de politie er aan kwam. Ze stonden er al toen de politie aan kwam rijden.
Het is schijnbaar normaal dat er met grote regelmaat informatie lekt vanuit veiligheidsdiensten, politiediensten of via openbaar aanklagers. Ik vind het niet normaal.
Een veiligheidsdeskundige is iemand waar je niet op mag neerkijken omdat ik iets van een veiligheidsexpert moet aannemen? Vrijwillige surveillanten zijn tijdens de opleiding aspirant. Ze volgen geen opleiding tot agent maar een opleiding tot surveillant. Agenten zijn tijdens de opleiding ook aspirant. Ze volgen geen opleiding tot surveillant maar een opleiding tot agent.
Ik ben niet anti-Nederland. Nederland is mijn land. Ik werk in de zandbak, het is niet mijn land en zal het ook nooit worden. Het NOS-journaal vaart al erg lang een koers van 'verleuking' en versimpeling. Je ziet zelfs dat een half uurtje actualiteitenprogramma (1Vandaag) is ingekort omdat ze er sinds kort een juf 10 minuutjes de dagelijkse avonturen van het Nederlandse volk op Twitter laten samenvatten.