Tientallen doden en gewonden bij aanslagen op vliegveld Zaventem en metro's Brussel (B) 22-03-2016

Auteur Topic: Tientallen doden en gewonden bij aanslagen op vliegveld Zaventem en metro's Brussel (B) 22-03-2016  (gelezen 84340 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.



bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Caroline VdBerghe ‏@berghec  6 minuten geleden
Huiszoeking Schaarbeek IS vlag gevonden en een spijkerbom #BrusselsAttacks #vrtnieuws
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet




jeroen21

  • manschap brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 477
Zijn nu huiszoekingen aan de gang. Schijnen al IS vlaggen en spijkerbommen gevonden te zijn. :-X


Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Citaat van: Fletwed link=msg=1414619 date=1458674107
http://www.hln.be/hln/nl/9096/Belgie/photoalbum/detail/2654289/1550321/14/Tientallen-doden-en-gewonden-bij-terroristische-aanslagen-in-Belgie.dhtml
Bizar, liever je vrouw bellen dan je even bekommeren om slachtoffer naast je, die hij misschien niet eens heeft opgemerkt.

Ik ben benieuwd hoe jij reageert nadat er twee bommen zijn afgegaan... Mensen doen rare dingen als ze zoiets hebben meegemaakt....


PBees

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Citaat van: specialagent112 link=msg=1414620 date=1458674202
Ik ben benieuwd hoe jij reageert nadat er twee bommen zijn afgegaan... Mensen doen rare dingen als ze zoiets hebben meegemaakt....
Verbazingwekkender vind ik al die mensen die  begonnen met filmen, soms zelfs zo snel dat ik het idee heb dat ze nog niet eens hun naasten hebben kunnen bellen...


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
http://www.1limburg.nl/maastrichts-gezin-vreest-voor-leven-kinderen-na-aanslagen
Citaat
De Maastrichtse familie Pinczowski zit in onzekerheid over het lot van hun kinderen na de aanslagen in Brussel.
Zoon Alexander en dochter Sascha vertrokken dinsdagochtend naar het vliegveld in Zaventem om te vliegen naar Amerika. Om 7:59 uur belden de kinderen nog met het thuisfront om te melden dat ze goed waren aangekomen op het vliegveld. Tijdens dat telefoontje hoorde de familie een ontploffing en glasgerinkel. Vervolgens werd de verbinding verbroken.

Meer bij de bron. Ze hebben tot op heden nog geen contact kunnen leggen :-\

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154158065610466&set=a.10150237414680466.367845.503340465&type=3&theater
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Citaat van: PBees link=msg=1414632 date=1458676372
Verbazingwekkender vind ik al die mensen die  begonnen met filmen, soms zelfs zo snel dat ik het idee heb dat ze nog niet eens hun naasten hebben kunnen bellen...

Vroeger was de reflex na zo een dergelijk incident gelijk wegrennen, tegenwoordig is de reflex na zo een dergelijk incident gelijk filmen.