Sorry, ik was niet helemaal duidelijk/compleet. Ik bedoelde vakken waar Kaag als 1e kazerne staat. Alleen ze worden soms helaas helemaal niet of later gealarmeerd. Dat Kaag daadwerkelijk als 1e kazerne in een aantal vakken in de Haarlemmermeer tegen Kaag aan staat kan ik helaas nu ff niet bewijzen (ik kan de KVT van Kennemerland ff niet openen) maar kijk maar naar de volgende meldingen:
08:53:45 20-03-16 melding P 1 GEBOUWBRAND WONING (VK: 1) HUIGSLOTERDIJK BKG 2030
08:43:55 14-03-16 melding P 1 DIENSTVERLENING (INZET BRW: TILASSISTENTIE) LEIDSEMEERSTRAAT 1 BKG 2030 (*)
13:26:37 23-11-13 melding P 1 PERSOON TE WATER (VK: 31) HUIGSLOTERDIJK BKG 2030 1152
10:27:51 07-11-13 melding P 2 WATERONGEVAL MATERIEEL (LEKKAGE: BRANDSTOF) (VK: 31) HUIGSLOTERDIJK BKG 2030
(*)= helaas wordt Kaag dan ongeveer 6 minuten na Nieuw Vennep gealarmeerd
08:39:10 14-03-16 melding P 1 DIENSTVERLENING (TIL ASSISTENTIE) LEIDSEMEERSTRAAT 1 BUITENKAAG (VK:1) 124330
Dus je geeft aan dat de kaag wel in de kvt voorkomt, ik zie het probleem dan niet?
Als je te weinig blokken hebt waar de kaag als 1e of ik 2e ts nirt gealarmeerd wordt dan zal dit komen omdat de kaag later te plaatsen is dan een andere ts, in dit geval nieuw-vemnep en lisserbroek. Wanneer de kaag hier echt als eerste te plaatsen had kunnen zijn dan had dit echt wel in de kvt gestaan en waren zij gealermeerd.
Wat je nu allemaal zegt komt meer over van : wij van wc eend, adviseren wc eend.
Omdat je zelf bij post de kaag zit/zat aangeven dat de kaag snel ter plaatsen had kunnen zijn en daardoor een discussie probeert aan te gaan. Om eventueel meer uitrukken te krijgen. Als de kaag echt als eerste of als 2e ts ter plaatsen had kunnen zijn was dit wel gebeurd, geloof me.
Waarom de kaag niet (vaak) voorkomt in de kvt, zal echt een reden hebben. Dus probeer dit niet te ontkennen want anders had de kaag simpel gezegd een groter gebied gehad wanneer de ts oh zo snel binnen 10 seconden met de pond aan de overkant had kunnen zijn... (exclusief opkomsttijd)
Inderdaad moet de korpsleiding van Hollands Midden bij Kennermerland zijn met deze vraag. En dan krijg ik niet het verhaal wat jullie vertellen.
Als Brandpreventje De Kaag aan meer uitrukken wil helpen is hij sowieso aan het verkeerde adres, dan moet hij op de alarmcentrale zijn en niet hier op het forum. En dan nog zal hij hetzelfde verhaal te horen krijgen wat we hier onderhand al dagen aan het vertellen zijn, en wat jij hier nu nog eens neer hebt gezet. We draaien inmiddels lekker in een cirkeltje rond met hem.