Beste,
Op dit moment heb ik een sollicitatieprocedure lopen, 8 april heb ik de grote test in Apeldoorn.
Hierbij moet ik dus ook de sporttest afleggen, mijn conditie is niet slecht maar ook niet al te goed, weliswaar heb ik getraind.
Vorig week tijdens het joggen voelde ik ineens pijn aan mijn scheenbenen, dus ook echt aan beide kanten, een zeurende pijn waardoor hardlopen/lopen bijna niet mogelijk was. Opgezwollen scheenbeen, ik heb dit nooit eerder in mijn sportleven gehad, echter dacht ik dat het eenmalig was en het met 2 á 3 dagen rust weg zou gaan, helaas helaas afgelopen week geprobeerd om te joggen en weer hetzelfde klachten.
Aanstaande maandag zal ik ook direct contact opnemen met mijn huisarts, zelf heb ik op internet een beetje gezocht men geeft aan ''shin splints''. Maar nu komt mij vraag, ik heb al 1 keer mijn 2de selectiedag verschoven naar een ander data, 8 april aanstaande dus. Omdat ik in korte tijd uitnodiging kreeg waardoor ik geen verlof kon nemen en ook niet kon ruilen.
Is het mogelijk om de sporttest op een ander data te doen? want ik ben bang dat als ik dit klacht blijf houden ik de sporttest binnen 1 minuut acuut moet stoppen, het is en blijft een onderdeel van de procedure en als ik het niet haal is het meteen einde verhaal voor mij en wachten op de volgende sollicitatie
.
Heeft er iemand suggesties, tips of dat men het eerder heeft meegemaakt?
Ik hoor het graag!
Groet,
Karakartal.