Ah daar is brandpreventje weer met de kaag discussie, volgens mij zou jij nog even in de kvt kijken en die ons laten zien voordat je hier over verder ging of heb ik dit verkeerd?
De centralist zal vast een goede reden hebben of simpel weg de kvt volgen die is opgesteld. Wel is het vreemd dat sassenheim opgeroepen is maar aangezien zij ook dichtbij de snelweg zitten en er zo af kunnen bij de kaag, zullen zij ook snel ter plaatsten kunnen zijn. Echter heb ik geen idee van de kvt met wie op welke positie staat (ten tegenstellint van brandpreventje)
En over de water wagens. Bij kennemerland is het de procedure om bij elke middelbrand deze waterwagens en slangenwagen uit heemskerk automatisch te alarmeren. Hierbij wordt vrijwel niet gekeken naar waar het is.
Verder is er een ontwikkeling gaande om nieuwe waterwagens aan te schaffen in de regio kennemerland waarbij een van de eerste al binnenkort in gebruik genomen wordt. In rijsenhout waardoor ook dat hoekje een waterwagen dichtbij heeft staan.
Graag zie ik de kvt van kennemerland te gemoet samen met overige forum leden, zoals je beloofs had bij de vorige discussie