Ah oké top dus de verwachting is dus wel dat er veel meer geworven zal gaan worden? En al helemaal gezien de flinke vergrijzing die zal komen
Ik weet alleen wat me is verteld helaas. Er zijn op dit moment mensen te kort in uniform. Of ze daardoor ook veel meer mensen gaan werven, durf ik je niet te zeggen. Sowieso zullen de selectie procedures in iedergeval even pittig blijven.
Hoe het zit met de vergrijzing durf ik je ook niet te vertellen, hier zou ik zelf ook niet te veel op hopen (je weet immers nooit hoe ze dat bij de Politie gaan aanpakken)
Het enigste advies wat ik je kan geven (en ja, here we go again met het standaard advies):
Blijf je zelf. En al kom je niet door een selectie procedure, maar je wilt toch erg graag bij de Politie, geef dan niet op en blijf doorgaan. Al haal je het 4x niet, misschien haal je het dan de 5e keer wel!
(En zorg altijd voor een Backup qua werk/studie. Dit heb ik zelf ook gedaan. Focus nooit je hele carriere op de selectie van de Politie.)
En als je nog verdere vragen hebt of over mijn selectie procedures persoonlijk, PM kan altijd