Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 96507 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

NielsNNpol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #400 Gepost op: 13 oktober 2016, 23:57:36
Citaat van: Proost link=msg=1451892 date=1476211108
Krijg je bij het gesprek te horen hoeveel ze er in totaal uitgenodigd hebben?

Bij bewust blauw kregen we te horen dat wij de laatsten waren voor Noord-Nederland en dat er 9 plekken waren


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #401 Gepost op: 14 oktober 2016, 09:52:11
Krijg je voor die bewust blauw dag een telefoontje of uitnodiging via mail? Ik denk dat het ook niet lang meer kan duren voordat de rest van het land wat gaat horen.


PokuBritt

  • Sollicitant Politiekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #402 Gepost op: 14 oktober 2016, 13:23:43
Heyy allemaal!

Na 21 pagina's aan berichten gelezen te hebben ( zeer interessant overigens), ook mijn eerste bericht hier.

Ik heb eergisteren al mijn medische keuring gehad en gehaald ( pk5, eenheid Limburg). Nu alleen het antecedentenondezoek nog. Weet toevallig dat we in Limburg nog maar met z'n 2e over zijn. Waren nog met 4 bij bewust blauw en er zijn er 2 afgevallen bij het eindgesprek.

Succes aan iedereen en ik hou jullie wel op de hoogte!


Justice

  • Sollicitant Politiekundige Eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #403 Gepost op: 14 oktober 2016, 13:54:03
Ik heb ook vandaag de medische keuring gehad en alles is in orde. Wat betreft het bgo zie ik ook geen grote obstakels meer.

Weet iemand hoeveel opleidingsplekken er voor de eenheid Amsterdam zijn vrij gehouden? Kan me niet voorstellen dat ze nu nog kandidaten met een intentie tot aanstelling laten afvallen omdat er teveel mensen door het eindgesprek zijn gekomen...


NielsNNpol

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #404 Gepost op: 14 oktober 2016, 14:42:30
Vandaag het bericht gekregen dat ik ben aangenomen voor Noord-Nederland. Alles was in orde wat betreft het medische onderzoek en het BGO heb ik al gehad. Nog geen officiele mail gehad, maar ik weet genoeg. Succes nog met jullie procedure. Ik hoor het graag als er nog mensen van Noord-Nederland zijn wat betreft hun selectie.


PokuPro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #405 Gepost op: 18 oktober 2016, 19:31:13
Citaat van: PokuBritt link=msg=1452375 date=1476444223
Heyy allemaal!

Na 21 pagina's aan berichten gelezen te hebben ( zeer interessant overigens), ook mijn eerste bericht hier.

Ik heb eergisteren al mijn medische keuring gehad en gehaald ( pk5, eenheid Limburg). Nu alleen het antecedentenondezoek nog. Weet toevallig dat we in Limburg nog maar met z'n 2e over zijn. Waren nog met 4 bij bewust blauw en er zijn er 2 afgevallen bij het eindgesprek.

Succes aan iedereen en ik hou jullie wel op de hoogte!

Gefeliciteerd! Was dat voor het 4 jarige traject? Ik heb helaas nog niets gehoord.
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #406 Gepost op: 19 oktober 2016, 15:43:00
Ik hoor net op de voicemail dat ik door ben naar het eindgesprek :D

Tweejarig traject, Noord-Holland
Aspirant


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #407 Gepost op: 19 oktober 2016, 16:04:23
Citaat van: Charlie link=msg=1453092 date=1476884580
Ik hoor net op de voicemail dat ik door ben naar het eindgesprek :D

Tweejarig traject, Noord-Holland
Lekker dan! Gefeliciteerd.
Nu begint het hier wel te kriebelen... volgens ben ik een van de laatste die nog iets moet horen.

Geen voicemail dus hopelijk mis ik ze niet.


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #408 Gepost op: 19 oktober 2016, 16:27:40
Zijn ze niet pas net begonnen dan voor 2-jarig?
Aspirant


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #409 Gepost op: 19 oktober 2016, 19:40:36
Ze zijn vandaag inderdaad pas begonnen met de eerste mensen voor het 2 jarig traject!

Ik ben vandaag ook gebeld en ben ook door naar het eindgesprek voor de verkorte opleiding! Oost-Nederland it is!

Enige smetje is dat ik pas in december op gesprek mag.. Kon niet eerder (starten waarschijnlijk pas in december met de eindgesprekken voor de verkorte opleiding). Nog 2 maanden onzekerheid dus..

Wanneer mag jij voor het eindgesprek Charlie?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige