Ik moet eerlijk zeggen dat mijn gevoel inderdaad zegt dat ik voor Noord-Holland moet gaan. Daarnaast zitten de meeste politiebureaus relatief dichtbij Amsterdam (en dus niet in Den Helder bijvoorbeeld). Ook werd mij door W&S verteld dat je een aantal voorkeuren mag opgeven voor waar je het liefst aan de slag gaat..
Dat puntje van die spits had ik nog niet over nagedacht, goeie! En daarnaast denk ik dat het misschien wel fijner is om tijdens je opleiding in een iets kleinere plaats aan de slag te gaan dan meteen in een grotere stad.
Beste Justice,
Ikzelf ben ook woonachtig in Amsterdam maar ik heb er voor gekozen om te solliciteren voor de divisie Noord Holland. In mijn beleving is Amsterdam misschien op het eerste gezicht ook een aantrekkelijkere stad dan de rest van de steden van Noord Holland. Echter hebben wij in het mooie noorden natuurlijk ook nog de steden Haarlem, Purmerend, Hoorn, Zaandam. Door deze verscheidenheid heb ik juist gekozen voor de divisie Noord Holland. Hierbij komt ook kijken dat ik ben opgegroeid in Schagen (klein stadje in de Noord Kop) waardoor ik mij zelf een minder stadsmens vind. Misschien goed om na te denken wat jij fijner hier in vindt!
Wellicht dat je hier iets aan hebt.
Ik zelf ben nog steeds in afwachting van de uitslag van het antecedentenonderzoek. Inmiddels is dit ruim 3 weken terug ingeleverd dus hopelijk weet ik het snel!