Ja in mijn ogen zijn ze in RR "ietjes" doorgeschoten met officieren, functies en dergelijke. Man man wat moet dat een geld kosten!
Volgens mij heeft Rotterdam meer officieren dan de rest van Nederland bij elkaar
Alleen geen capcode voor Alphen dus ben benieuwd of ze uitgerukt zijn.
p2kflex
15:24:58 31-05-16 | GROUP-1 | P 1 Buitenbrand industrie (grote brand) (GRIP: 1) Vulcaanweg VDN 3764 2263 |
1503382 | BRW Hollands Midden (Nieuwerkerk a/d IJssel) (HV Ploeg 1) |
1503383 | BRW Hollands Midden (Nieuwerkerk a/d IJssel) (HV Ploeg 2) |
1503900 | BRW Hollands Midden (Monitorcode) |
Wat een onzin in mijn ogen. Die PBH('s) mogen dat bij de GB staan, ze staan natuurlijk voor heel Nederland ter beschikking als het nodig is. En in zo'n PBH zit meer dan in een PBA.
Zeker. Sowieso 2. Maar die zijn van de gezamelijke, dus zullen niet zo snel buiten de eigen haven ingezet worden. Daarnaast kan de capaciteit van de 2 containers tekort schieten.
Ja dat mag! Ik vind het ook vreemd. Weet iemand welke capaciteit in RR aan poeder staat? Hollands Midden heeft 3 PBA's. Volgens mij met 250kg maar dat zal ik morgen ff nakijken.
Mag ik het bijzonder vinden dat deze spullen uit twee andere regios moeten komen terwijl het haven-gebied een van de gevaarlijkste gebieden in Nederland is?
RemRoof