Verwarde man brengt zichzelf om het leven Meester Kosterstraat - Noordscheschut 23-06-2016

Auteur Topic: Verwarde man brengt zichzelf om het leven Meester Kosterstraat - Noordscheschut 23-06-2016  (gelezen 2555 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!

guest12562

• Gast
Mss deze man even laten bezoeken door een beinvloeder van brandveilig leven?

Dit is namelijk een grote doelgroep van de brandweer, vooral in stedelijke gebieden.

Walker

• Senior gebruiker
Dat hoeft niet meer....   :'( Deze man heeft zichzelf om het leven gebracht. Had al een zwaar psychiatrisch verleden, en werd in eerste instantie die middag juist bezocht door GGZ-medewerkers om (onder politiebegeleiding) opgenomen te worden.

Helaas opnieuw een resultaat van de zware bezuinigingen in de (psychiatrische) zorg.
Mister Livingstone, I presume?

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
Ik denk dat dit te laat is. Heb je de titel en het hele topic doorgelezen?

guest12562

• Gast
Mijn opmerking is meer bedoelt in zijn algemeenheid, dit probleem staat helaas niet op zichzelf:

Citaat van: Walker link=msg=1432067 date=1466883150
Dat hoeft niet meer....   :'( Deze man heeft zichzelf om het leven gebracht. Had al een zwaar psychiatrisch verleden, en werd in eerste instantie die middag juist bezocht door GGZ-medewerkers om (onder politiebegeleiding) opgenomen te worden.

Helaas opnieuw een resultaat van de zware bezuinigingen in de (psychiatrische) zorg.

Gevolgen voor de brandweer op straat tekenen zich af, ook bij dit trieste voorbeeld en dan gaat de brandweer praten over brandveilig leven, dat heeft bij dit soort mensen geen zin is wat ik ermee wil aangeven. Deze groep wordt ook steeds groter helaas, dus meer van dit soort meldingen en problemen............