M
Lees je de antwoorden wel op je vorige vraag?
Als je het presteert om te laat met te weinig mensen voor de deur te staan en dat met regelmaat doet ...
Vanuit 1 post 2x, breed uitgemeten op het forum. In Rotterdam, waar de voorstelling was klopt het wel. Dus dat heb je verkeerd begrepen.
Ik woon in die regio en zie met dat meestal de 1e TS binnen 6 min. TP is. Maar dat komt waarschijnlijk dat bij ons zowel een TS met beroeps personeel als 1 met beroeps of vrijwillig personeel gaat rijden. Ook staan er 2 SIV's met 24 uur beroeps voor IJsselmonde (Rotterdam Zuid , Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk). Die gaat mee als de 2de TS geen beroepsbezetting heeft. Die SIV telt niet mee in de tijd TP als hij er als 1ste is. Dus dat regelmatig te laat met te weinig mensen klopt niet.
Dat de situatie op Voorne en Goeree anders is weet ik,, maar toen er de politieke vraag kwam of Goeree niet beter bij Zeeland ingedeeld kon worden, bleek dat voor de brandweer het sluiten van 3 of 4 kazernes te betekenen, die onder de VRR open blijven.
Mijn mening is dat Hellevoetsluis overdag een beroepsbezetting moet krijgen om de problemen op te vangen en er geen SIV thuis hoort, maar dat wachten we maar af of het gaat gebeuren.