Zeer grote brand (bouwcenter Concordia) Piet Mastebroekweg - Meppel 12-10-2016

Auteur Topic: Zeer grote brand (bouwcenter Concordia) Piet Mastebroekweg - Meppel 12-10-2016  (gelezen 5143 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Een der korpsen met een huurwagen van Dias Vema,maar welk korps ?

ColinC

• Forum gebruiker
  • Hoi =)
    • Website
Oud beestje ja, geen korpsnaam en geen roepnummer op. Maar ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat Assen deze momenteel leent.
Steenwijk en Hoogeveen waren met een eigen hoogwerker namelijk, dus dan blijft er maar één over.

R0N4NN

• Student IVK
  • Forum gebruiker
Assen leent deze hoogwerker momenteel inderdaad. Vorige week is deze ook uitgerukt voor een afhijzing in Bovensmilde. Zie ook facebookprofiel met foto's: https://www.facebook.com/nederlander131/?fref=ts

tygerpower

• Senior gebruiker
Ik had gelezen dat dit voertuig was afgekeurd bij de laatste controle en dasrom weg was bij korps uit gelderland zuid

Wel apart dat het voertuig dan zo kort daarna bij een ander korps ingezet kan worden

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: tygerpower link=msg=1452185 date=1476334138
Ik had gelezen dat dit voertuig was afgekeurd bij de laatste controle en dasrom weg was bij korps uit gelderland zuid

Wel apart dat het voertuig dan zo kort daarna bij een ander korps ingezet kan worden

Kennelijk is het afhankelijk van wie er toen heeft gekeurd en waarom het voertuig was afgekeurd.
Dias Vema zal het mankement aan het voertuig afdoende hebben gerepareerd zodat het weer in de verhuurvloot kon meedraaien.