0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Waarschijnlijk kijken ze eerst of het een verplichting is.
Ja het is een verplichting, evenals de extra streep oranje/blauw aan beide zijkanten.
Die kunnen ze dan ook nog bijplakken...
Maar even hier geplaatst. Dienst: Politie eenheid Rotterdam RijnmondSoort voertuig: VideovoertuigMerk en type: Mercedes Benz SprinterKenteken: 30-BBS-9
Ik ging er van uit dat het bedrijf die de voertuigen bestickert heeft, op de hoogte was van de laatste ontwikkelingen. Helaas niet. Zij zijn nu een oplossing aan het bedenken. Waarschijnlijk kijken ze eerst of het een verplichting is.De kasten konden naast herstelwerkzaamheden zo over uit de oude bus.. Dat scheelde een hoop geld voor de VOA. Ook bij de volgende bus zal het interieur overgebouwd worden.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de klant iets heeft besteld en dit zelf ook heeft nagekeken of het allemaal klopt.Een bestikkeraar gaat echt niet plakken voor ze het oké hebben gekregen van de klant.
Uit de verklaring van Remco maak ik toch echt iets anders op........
Ik ging er van uit dat het bedrijf die de voertuigen bestickert heeft, op de hoogte was van de laatste ontwikkelingen. Helaas niet. Zij zijn nu een oplossing aan het bedenken. Waarschijnlijk kijken ze eerst of het een verplichting is.
Wij hebben diverse combi lampen gemonteerd ( Hänsch Comet B en Pintsch Bamag LED DS ) Beide geven ze veel licht... maar zijn allemaal transparant van kleur.
Het zal wel aan mij liggen, maar wat jij stelt haal ik toch echt niet uit het verhaal van Remco. daar staat toch echt dat hij (Remco) er vanuit is gegaan dat de stickerraar op de hoogte was van de laatste ontwikkelingen maar dat dat achteraf gezien dus niet het geval was.